Spiritualism iFokus

Spiritualism

Etikett: redskap-hjÀlpmedel
LĂ€st 724 ggr
Christina_46
1

Starta Trollbord

Hejsan đŸ™‚

Jag undrar hur man startar upp ett trollbord? Egentligen sĂ„ Ă€r det en trebent piedestal jag har. Men jag tĂ€nkte att det borde ocksĂ„ fungera. Jag har renat det med salvia och med en bergskristall och en rosenkvarts och sĂ„ har jag bett Ă€nglarna att rena "bordet" och att göra det i ordning för att anvĂ€ndas. 

NĂ€r vi har försökt starta bordet sĂ„ har vi först vĂ€rmt upp det med hĂ€nderna genom att rotera hĂ€nderna medsols pĂ„ bordsskivan. Sen har jag bett bordet att visa sitt ja-ben och sen sitt nej-ben
. Men inget hĂ€nder. Jo i och för sig sĂ„ har jag kĂ€nt starka energier i mig sjĂ€lv dĂ„, men det hĂ€nder inget med bordet. SĂ„ jag funderar om det Ă€r nĂ„got mer vi kan göra för att fĂ„ det att funka?

JRSN
0

#0 Hej Christina_46! Jag ser att du har gĂ„tt mĂ„nga kurser i healing, medialitet och liknande, sĂ„ du vet vĂ€l vad du gör. Men var vĂ€ldigt försiktig. Trollbord och liknande kan locka fram illasinnade andar och annat otyg som kan vara vĂ€ldigt svĂ„rt att bli av med sen. Du fĂ„r inte bordet att fungera, men kanske Ă€r det dina andliga guider som faktiskt försöker skydda dig? â˜ïž

SajtvĂ€rd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Jane-Lyzell
1

SajtvĂ€rd pĂ„ spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Christina_46
2

Tack sĂ„ mycket Jane â€ïž

JRSN Hej. Jag vet hur jag ska beskydda mig, sĂ„ det Ă€r ingen fara pĂ„ taket â€ïž