Starta Trollbord
Hejsan đ
Jag undrar hur man startar upp ett trollbord? Egentligen sÄ Àr det en trebent piedestal jag har. Men jag tÀnkte att det borde ocksÄ fungera. Jag har renat det med salvia och med en bergskristall och en rosenkvarts och sÄ har jag bett Ànglarna att rena "bordet" och att göra det i ordning för att anvÀndas.
NĂ€r vi har försökt starta bordet sĂ„ har vi först vĂ€rmt upp det med hĂ€nderna genom att rotera hĂ€nderna medsols pĂ„ bordsskivan. Sen har jag bett bordet att visa sitt ja-ben och sen sitt nej-benâŠ. Men inget hĂ€nder. Jo i och för sig sĂ„ har jag kĂ€nt starka energier i mig sjĂ€lv dĂ„, men det hĂ€nder inget med bordet. SĂ„ jag funderar om det Ă€r nĂ„got mer vi kan göra för att fĂ„ det att funka?
#0 Hej Christina_46! Jag ser att du har gĂ„tt mĂ„nga kurser i healing, medialitet och liknande, sĂ„ du vet vĂ€l vad du gör. Men var vĂ€ldigt försiktig. Trollbord och liknande kan locka fram illasinnade andar och annat otyg som kan vara vĂ€ldigt svĂ„rt att bli av med sen. Du fĂ„r inte bordet att fungera, men kanske Ă€r det dina andliga guider som faktiskt försöker skydda dig? âïž
âŠâŠâŠâŠâŠâŠâŠâŠâŠâŠâŠâŠâŠâŠ
SajtvĂ€rd: Andar, Ănglar & Demoner / Knackningsterapi
Hemsida: www.astromantra.se/
HÀr har du en gammal trÄd om Trollbord https://spiritualism.ifokus.se/articles/4d71378cb9cb46224404f252-trollbord
SajtvĂ€rd pĂ„ spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Ăr"
Tack sĂ„ mycket Jane â€ïž
JRSN Hej. Jag vet hur jag ska beskydda mig, sĂ„ det Ă€r ingen fara pĂ„ taket â€ïž