Annons:
Etikettspiritualism
Läst 37 ggr
Jane-Lyzell
3/17/23, 6:45 AM

What Happens After you Die? by Maurice Barbanell and Silver Birch

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

http://whitecrowbooks.com/features/page/what_happens_after_you_die_by_maurice_barbanell_and_silver_birch

What Happens After you Die? by Maurice Barbanell and Silver Birch

One day after “death” you will be the same individual as you were one day before it, except that you will have discarded your physical body. You will express yourself through your etheric body, which is a replica of the physical one. It does not, however, reproduce any of its imperfections.

All disease and infirmities will be left behind. The deaf will hear. The dumb will speak. The blind will see. The cripple will be a cripple no longer.

You must try and understand that life in the spirit world is not dreamy or nebulous. It is full of activity. It is just as real as the life that each one of us lives here. We are accustomed to think of the material world as being real and solid, although actually this is not so, as the science of physics proves. The things of the mind, or the spirit, seem to us shadowy and vague, but to those who live on the Other Side, the mental is the real and the physical is the shadow.

Läs hela i länken 💖

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

• Redigerat 3/28/23, 10:54 AM av Jane-Lyzell
Annons:
Heddiz
3/19/23, 11:59 PM

Vi dör inte! Vi fortsätter leva fast utan vår kropp eller som jag och andra kallar den vi forts leva utan vår "kostym"…Eftersom dom flesta har bytt kostym 1000 tals ggr..på det såkallade Jorden projektet…

Där vi sjönk i frekvens för tusentals år sen…men nu när jorden har och håller på att höja sin frekvens så hänger många medvetna människor på att vi är inte vår kropp och blir mer medvetna osv…2023-2032 kommer vara livsförändrande…

Vi gör vad vi vill i vår astralkropp tills vi ska inkarnera igen i en ny kostym inne i en kvinnas mage som en bebis (förut har vi glömt vilka vi är) men 2023 är det ett paradigm skifte som kommer ändra allt…sakta men säkert…😊

The more i get to know people.
The more I love my Dog
"Mark Twain"

Jane-Lyzell
3/20/23, 11:19 AM

#1: Håller med dig - vi lever för evigt i olika inkarnationer - jag personligen vill inte tillbaka till jorden - men det finns ju andra jordar/planeter att inkarnera på .
Men först så blir det en bra tid i ande världen 😊

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: