Spiritualism iFokus

Spiritualism

Etiketthealing
Läst 1194 ggr
lizaohman
0

Burping healer

Hmm. Jag läste en tråd som nu är stängd och har några följdfrågor. Är det ett typiskt tecken på att man ger av sig själv ifall det börjar kittla i halsen och bränner i händerna? Hostar ibland men oftast är det bara en kittlande känsla i halsen. Men jag rapar ofta. Seriöst alltså!!

😞

Hellas
2

Hm, det låter mer som att "någon" vill reta röstorganet, inte tror jag det har med att man ger av sig självt?
Haha, skulle det hända mig skulle jag absolut be min transkontroll att återkomma då vi ska arbeta med trans 😃.
Obs! Med det säger jag inte att det är en transkontroll framme så fort det retar i halsen men på mig skulle det troligtvis vara så.
Jag vill inte att folk nu ska börja tro att de är på väg in i trans så fort det retar i halsen 🤐

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

TezzD
0

jag tror inte att man ger av sig själv, någonsin… jag tror bara att man känner av de energier som flödar genom sig när man kanaliserar. 🙂

Jag upprepar Jag tror!.

Haha Hellas, ja man får verkligen skriva utförligt så att det inte tolkas på andra vis. 😃

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

lizaohman
2

Jodå, Rosalee, det kan hända att man ger av sin egen magnetiska kraft när inte flödet fungerar. Tror jag att Jane Lyzell förklarade det som. 

Hellas: Ja, jag har alltid tolkat det som att transkontrollen påverkar. Jag brukar be den backa.

Jane-Lyzell
1

Det kan finnas flera förklaringar till det- ett är att du själv går in i ett förändrat medvetande och slappnar av i halsmuskelaturen - vilket kan orsaka retningar i halsen - att du rapar kan ha med att du slappnar av där med och kanske sitter du och presar ihop lilla magen 🙂

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Jane-Lyzell
0

2 jodå tyvärr så kan man ge av sin energi.

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

TezzD
0

Va synd 🤐

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus.