Spiritualism iFokus

Spiritualism

Etikett: andlighet
Läst 2031 ggr
[Bettanbop]
0

Återuppta kontakt

Jag har "alltid" haft kontakt med andevärlden, inte så mycket änglar vad jag kan minnas, men "småfolket" och andar och guider, men vid ett skede i mitt liv så sa jag strängt ifrån all kontakt med alla väsen och andar, att dom inte fick ge sig till känna på något vis.

Nu i februari så började jag träna upp min healingförmåga och känner att mina healingänglar är med mig, jag får ingen mer kontakt än att jag känner att dom är där. men mina väsen och guider verkar inte vilja ha någon tydlig kontakt, kan känna något i bland och se skuggor men inte mer.

Vad kan jag göra för att få upp våran kontakt i gen? men i denna stund medan jag skriver får jag en känsla av att jag måste be om ursäkt FörlägenGlad

Kan det var så???

Älvan
2

Nej, du behöver inte be om ursäkt! Du behöver öppna upp din förmåga att känna/se/höra dem. Du måsste även be om deras hjälp. Jag tror att guider/änglar el vad man vill kalla dem alltid står till tjänst oavsett vad. Däremot verkar de ha respekterat din önskan att bli lämnad i fred. Det tycker jag var mycket respektfullt mot dig! 🙂

Du kan be dem göra sig mer synliga på det sättet som du kan känna dem just nu. Sen måste ju du ha tålamod.

Jag tror absolut inte dina änglar/guider "surar" på dig. 😉

lycka till!

TezzD
1

Håller med #1
Alla behöver vi "pauser" ibland och detta respekterar dom högt, lika mycket som vi måste respektera dom. Glöm inte det 🙂

Be dom att komma till dig och hjälpa dig igen, säg att du vill ha kontakt igen… troligtvis vet dom det redan då dom kan höra dina tankar, men det kan kännas bättre för dig själv om du säger det högt eller tänker på dom intensivt.

Lycka till! Och än en gång, du behöver inte be om ursäkt 😉

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

[Bettanbop]
0

Jag känner att jag har en energi närvarande när jag sänder healing, och jag behöver inte anstränga mig eller förbereda mig så mycket innan, de kommer ganska fort, men jag får inte någon mer kontakt en så. jag tackat dom varje gång för hjälpen.

Men som många av er skriver att nå " ser" er guide, ängel sov och känner var ni skall placera era händer vid vägledd healing eller var mottagaren har problem tex, det gör inte jag 😕 har tyvärr börjat känna tvivlets frö börja gro.

TezzD
1

Fast det är helt andra guider 🙂 Dom du känner av som kommer vid healing är just healingguider, be dom om vägvisning. Övning övning övning ❤️

HjärtaRosalee

Jane-Lyzell
1

3 sluta tvila och sätt bestämda tider när du över -🙂

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Ians
1

Bra råd har du redan fått. Men understryker Janes råd…Sluta tvivla!

De är där!

[Bettanbop]
0

Jooo jag vet att de är där men…….

Det är nog som ni säger…….tålamod, tålamod, tålamod är jag inte så bra på 😊

Jag ser deras skuggor fladdra förbi och kan känna deras närvaro i bland även när jag inte förväntar mig det (pysslar med annat), men när jag ställer en fråga eller ber om vägledning eller vägled meditation så händer inget. I en meditation tex så kan jag föreställa mig olika platser och saker men jag möter ingen.

Kam jag be dom om hjälp med mitt tålamod…? ska prova 😉

TezzD
1

Var sak tar sin tid. Man ska inte stressa fram eller skynda på. I många fall tar det flera år av träning osv att komma fram till sitt undermedvetna och kunna höra/se sina guider och skyddsänglar.
ta det bara lugnt, det kommer när dom anser att du verkligen är redo tror jag. 🌺

HjärtaRosalee

[Bettanbop]
0

Det är ju så 🙂 Tålamod 👍

Jag får ju små tecken i bland.

I går morse så låg jag kvar i sängen en stund, maken sov och hundarna låg fortfarande på sina platser så jag började konsentrera mig på min andning och började forma en tanke/ fråga och då var det som en lampa tändes framför ögonen på mig, jag ryggade till baka och öppnade ögonen men det såg ut som vanligt så jag blundade i gen och tänkte okej, då tändes lampan igen, låg och kände på ljuset en stund och han tänka att det var någon eller ett budskap var på väg, men då kom hundarna och villa ha uppmärksamhet och säga godmorgon, så var det med det 😃

Jane-Lyzell
2

7. Ju mindre du förväntar dig och ju mer tålamod du har - desto mer kommer du att få uppleva🙂

8. Elliminera all yttre stress / påverkan🌺

Ians
1

Tålamod tror jag är nyckeln till allt! Håller själv på att lära mig denna svåra väg.

För jag vill ha resultat Nu och här inte sen…..så blir det inget resultat alls istället. Då är det bara till att börja om o göra rätt 😉 i en evigt pågående kamp med mitt otåliga sinne 😃

[Bettanbop]
1

Tack alla ❤️för er support och uppmuntran 🌺

Ska träna på mitt tålamod och vara mer uppmärksam. 

Ska i veckan börja läsa Reiki 1, så jag kommer nog med fler funderingar och frågor 🙂

Jane-Lyzell
1

12 Kul - lycka till 🙂

Elpida
1

Vilka fina råd du fått! Lycka till!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus