Välkommen 1:a juni!
Önskar dig och övriga detsamma. Idag ska vi inte hänga vid datorn utan ut i det fria. Passa på att öva auraseende på våra träd. Sänd healing till dem så ska du få se vad som händer. Man går inte lottlösa förbi utan naturen vet med sig att ge tillbaka :)
//Hellas
Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/
Här är det mulet idag men ändå skönt.😃
Tyvärr måste jag hänga vid datorn idag då jag ska plugga.
Kram🌺
Ja nu är det dags att stoppa tiden. Känns knepigt att gå till sängs när det nästan är dagsljus ute.
Om jag fick bestämma så vore det alltid försommartider ❤️
Sommar ja - åskan är här😓
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Åskat rejält inatt. Jag älskar åskan så jag njöt av skådespelet. Tänk vilken enorm kraft det har.🤪
Kram till er alla idag. ❤️
Gillar inte åskan - dåliga minnen av den - på långt håll ok men annars fyyy😓
Jane.
Har man dåliga minnen av det så är det så klart inte så mysigt. Förstår dej.
🌺
Själv har jag nog vad man kallar för en skräckblandad förtjusning, när det gäller denna natur kraft!
Har ni känt att det luktar svavel i luften när det är ett rejält åskoväder? En speciell upplevelse!
10 Ja, fy
Japp, där har vi orden! Håller med ! Skräckblandad förtjusning är vad det är. Ännu har här inte åskat iaf… men när vi var nere i Blekinge, sambon var på arbetsmöte, så jag tog barnen till en camping med lekplats… då öppnar himlen upp sig, ösregn, dunderåska och ingen plats i sikte att ta skydd på förutom under ett träd… då var jag faktiskt endast rädd haha… ja.. och blöt.. stackars barn… när regnet väl var över så var pappa färdig och vi skulle hem, så det blev inte mkt leka.. sånt händer oss ofta!
Man kan inte mer än att skratta.
Jag vaknade av att min mobil som ska in på lagning ringde värsta alarmet kl 6 INUTI den vadderade påsen som jag ska skicka.. så jag blev mäkta förvånad kan jag säga, det har den aldrig gjort förr…🤔
Idag har jag dessutom en baluppsättning att göra, det ska bli skoj :) Efter det har jag en provuppsättning på en brud, en god vän till mig som ska gifta sig i september.. Känner mig ärad 🎈
Önskar er en fin dag! ☀️🌺
Rosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus.