Spiritualism iFokus

Spiritualism

Etikettoff-topic
Läst 1875 ggr
TezzD
0

läskigt...

Skulle precis lägga mig. Varpå jag går in och kollar till mina barn… Då vaknar dottern med ett skrik - oj ne!j ( minns inte riktigt för hon svamlade) jag tar in henne i mitt sovrum och tänker det är lika bra annars får jag säkert springa inatt då hon har feber. Tänkte att det var feberyra… När jag lagt henne och tagit temperaturen så ska jag gå för att borsta tänderna. Då har jag utanför, en kraftig inbromsning och sedan en smäll…! Dottern somnade on direkt så hon varken hör eller vaknar. På toaletten får jag kalla kårar och rysningar.. Går och lägger mig. Och skriver nu här. Ber on ursäkt för illa stavning då jag skriver från mobil. Min undran. Kan mun 2.5 åriga dotter drömt om denna bilolycka som jag misstänker att det var och vaknat av det innan det hände? Kom att tänka på det när jag stod där med tandborstning i högsta hugg och dessa kalla kårar kom efter smällen.

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Jane-Lyzell
0

Njaee - jo kanske- troligen mer febern som spökar 😎

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

TezzD
1

Det tror jag med Jane. men det var verkligen ett skrämmande sammanträffande! 🤪

det var just dessa kalla kårar och rysningar som gav mig känslan av att någon var på väg mot andra sidan… men personen kom tillbaka igen.. Jag ska kolla under dagen om personen klarade sig eller inte.
För det var någon här och hälsade på strax efter jag skrivit. 

Jag kunde inte förmå mig att försöka få kontakt för jag var så orolig för min sömn… så vi får se vad som hittar under dagen.

HjärtaRosalee

Jane-Lyzell
1

2 .Inte troligt en olycksdrabbad (död) skulle komma in till er - om det sker på gatan utanför - Det är kärlek som drar personer från andra sidan till varandra (släktskap i någon form eller vän)

Om personen avled - så tas den om hand av sin skyddsguid och förs säker över till andra sidan livet🌺

TezzD
0

#3 Det var skönt att höra 🌺

Blev ändå lite undrande då jag haft många okända här. 
En av dom var iofs kopplad till lägenheten och en annan var kopplad till mannen med lägenheten.Har fått höra att många från andra sidan  kommer och går här. Bara "genomfart" så att säga. 
Intressant, men ibland e dom lite jobbiga, fast då säger jag till. 😉

HjärtaRosalee

Ians
1

Här är det också folk som hälsar på lite av o till. Ibland är det sådana som kommer med riktiga gäster, och stannar när de gått. Förmodligen för de försökt att prata med dem de kom med, och inte lyckats. Så då får vi lista ut vad de vill o meddela dem det gäller, sen beger de sig igen.

Och ibland är det egna nära o kära, som envist babblande vill tala om saker i nä o nu. Då får man som du säger, bestämt säga till att det passar sig inte nu om de blir för envisa 😉

Har dock bott i en lägenhet där någon susade runt i min hall hela tiden…..som en skugga som förflyttade sig snabbt. Även min syster såg den, trots att jag inte berättat för någon. Trodde jag höll på att bli riktigt knäpp, så det var ju inget jag tutade ut precis.

På den tiden visste jag inget om sådant här, så jag höll på att bli knäpp på riktigt av denne susande varelse. Sov med en kniv under kudden bla för jag var så rädd…..

sista natten i den lägenheten sov jag under mitt köksbord, så skrämd var jag.

Idag hade jag tagit han i örat o sagt till rejält, att Nu får det vara nog! Försvinn med sig, du bor inte här längre! Skrämma folk så från vettet! Antingen säger du vad du vill eller så är dörren där >>>>>

Jane-Lyzell
1

4 o 5 Vist kan det finnas andar som vill stanna ett tag i sina boningar - men det ska respekteras från bägge sidor - en ande i ett hus/lägenhet är där av en orsak "den behöver vara där " och den som flyttar in kanske behöver lära sig andlig respekt🌺

Vem kom först "Hönan eller ägget" - om alla respekterar varandra så brukar det fungera bra - men om man ska mota olle mot grind hela tiden får man ett h-vete.

Som medial blir man också tränad hantera olika andar - så med respekt - diseplin och kunskapen om att allt som sker är en mening med utveckling - så brukar det bli bra i slutänden❤️

TezzD
1

#6 Håller med ! 🌺

#5 Tänk vad man lär sig genom åren som går, jag är inte 30 ännu, men snart. Hade jag inte hittat in hit så hade jag fortfarande varit antingen helt stängd eller suttit i ett hörn och skakat.

Men tänk vilken stor rikedom jag gått miste om isf! ❤️

HjärtaRosalee