Spiritualism iFokus

Spiritualism

Etikett: övriga-mediala-områden
Läst 1123 ggr
kittekatt01
0

spökande katt

Hej, jag är en stor djur älskare. Har för närvarande 3 katter. har alltid haft husdjur, hundar, katter, fåglar, kaniner, marsvin, chinchillakanin. Många djur har man mist genom åren. Ibland blir jag väldigt sentimental och kan börja gråta och/eller känna saknad över ett djur jag haft för 10-20 år sen. För 2 dar sen låg jag och vilade, alla mina katter var ute. jag måste ha somnat, vaknade till av att jag frös till kände en iskall vind blåsa förbi mig i ansiktet, samtidigt såg jag en katt som snabbt försvann förbi min vänstra kind. jag satte mig upp men det fanns ingen katt där. Mina 3 satt utanför porten och ville in. Vad var det för katt jag såg, och var kom den iskalla vindpusten ifrån. Jag har aldrig upplevt det förut.

Jane-Lyzell
0

Hej och välkommen in på forumet🙂

Troligen någon av dina tidigare djur du kände av rent andligt🙂

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

mayolica
0

Jag har varit med om liknande. En gång när jag sov hos över mina föräldrar hoppade en av mina gamla katter jag hadde när jag var barn  upp i sängen in under täcket gick och kloade i madrassen och strök sej mot mej hela vägen ner efter benen mot fötterna…. En av katterna brukade ofta göra just på det viset…. Ett par andra gånger har jag oxå märkt av katterna något kort ögonblick

~ mayolica ~

Hellas
0

Mysigt, jag får också besök av djur lite till och från och det är alltid lika roligt och förvånande när de dyker upp.
Där vi bodde tidigare såg både min man och jag samma katt så den hade förmodligen en tillhörighet till platsen. Jag har inte sett just den katten sedan vi flyttade.

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Jane-Lyzell
0

Jag har fullt i min säng på nätterna både av levande och ande djur 🐱🐶❤️

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"