Spiritualism iFokus

Spiritualism

Etikett: länkgalleri
Läst 2080 ggr
Jane-Lyzell
6

Terry Evans funderingar !

http://terryevansmedium.se/2013/04/terry-evans-nagra-funderingar/

Jag ställer denna fråga: Har dessa människor som tillsynes främjar vetenskap och kunskap någon förståelse för vilken skada de kan ställa till med? Skrämseltaktik är ett kraftfullt vapen; att öppet håna någon som inte tänker som du, för att smutskasta vad de gör kan vara psykiskt skadligt för dem som står på mottagarändan av denna form av mobbing, oavsett om det är på internet, i skrivna artiklar eller på TV.

Jag undrar om dessa negativa skeptiker med, tillsynes, slutna sinnen inser hur nära vinden deras skepp seglar och hur skadlig deras taktik kan vara då de pressar individer till yttersta gränsen och möjligtvis lämnar somliga märkta för livet. Om vi tar detta till ytterligheter, om någon på grund av detta skulle ta sitt eget liv, vad skulle konsekvenserna bli? Är de negativa skeptikerna så trångsynta att de skulle kunna leva med detta eller skulle de bara komma med ytterligare en akademisk förklaring? Min åsikt är att de en dag omedvetet kommer att gå över en gräns på grund av metoderna de använder.

se vidare i länken!!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[*Maggan*]
8

Har dessa människor som tillsynes främjar vetenskap och kunskap någon förståelse för vilken skada de kan ställa till med?

Ja naturligtvis har dem det. Men vad de inte förstår är skadan de åsamkar sig själva. Att leva i hat och aggressivitet över vad "andra gör" dränerar dem på kraft och lämnar dem tomma.

Vill inte säga att jag tycker synd om dem för det låter nedlåtande, men visst tusan är det förspilld människokraft att försöka "bekämpa" något som aldrig kommer låta sig "bekämpas".

We aint going anywhere 😃

Jane-Lyzell
5

1 skeptikerna har blivit en sekt tycker jag -🤪

Chuck Wao
4

#2 Med sekt menas en grupp människor som är sammanbundna med någon ideologi eller någon/några ledare.

En ledare, t.ex xx xx/p>

En ideologi, t.ex xxxx/p>

.

intressant
0

#3 Terry Evans känns inte så sekt-aktig tycker jag….rent telepatiskt har inte träffat honom men så känner jag. 😴

Vilka är de oändliga möjligheterna?

Vad mer är möjligt än uppgivenhet,värdelöshet?

Jane-Lyzell
0

3.exakt som skeptiker och gubben Randi :(

[*Maggan*]
1

Ett tips till alla som vill stödja Terry kan göra som jag. Se signaturen 🙂

Chuck Wao
3

#3 Va, får man inte skriva Terry evans och spritualism här?

Jane-Lyzell
0

Jane-Lyzell
0

6 Tjusig signatur - tog ju inte lång tid för skeptikerna att göra skärmdump på den - deras datorer måste vara fulla med skärmdumpar - ja jises🤐

[*Maggan*]
0

wow jag har blivit åsiktsregistrerad! 🏆😃

Jane-Lyzell
0

10. ha ha ha ja välkommen i klubben😜