Märklig händelse
Har en liten fråga till er andra vad ni anser om detta.
Jag har en arbetskamrat som mår mycket dåligt och går till en tjej som jag vet har andra avsikter när hon behandlar männsikor, dom är inte goda och i ljuset så att säga.
Min arbetskamrat satt på en stol hos doktorn när jag kom ut från min doktor:
Vi pratade lite och helt plötsligt så får jag se en mycket aggresiv hund, varg som hoppar ut ur hennes bröst och vill attackera mig.
Så jag skyndar mig att gå för jag vill ej bli biten.
Har någon annan här inne varit med om något liknande eller är det jag som har blivit knäpp?
Jag blev lite ställd av ditt inlägg, Angel3. Skulle gärna vilja att du förtydligade lite grann runt detta med att din kollega går till någon som inte vill gott. Det skulle göra det lättare att fundera kring möjligt sammanhang. Eller att avgöra om du är knäpp 😈
Ja de skulle va intressant att veta hur du menar 🙂
Jag förstod hur TS menade.
Hon har en arbetskamrat som går hos en tjej som är inne på det mediala. Men denna tjej har inte goda avsikter, utan har att göra med den mörka sidan.
Vid ett tillfälle när hennes arbetskamrat väntar utanför hos den vanliga doktorn, och TS kommer ut ifrån doktorn och samtalar med arbetskaraten så ser TS "en mycket aggresiv hund, varg som hoppar ut ur hennes bröst och vill attackera mig.
Så jag skyndar mig att gå för jag vill ej bli biten."
Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else
Angel3 vad är det för behandlingar du talar om ?
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Ibland kan ju ens kraftdjur jaga folk på flykt som inte är bra för en själv av olika anledningar. Kraftdjur ska ju bl.a hjälpa till att beskydda. Dock är det ju Inte alla som kan se dom och det är konstigt att den morrade åt dig TS. Vad har du för belägg att denna person som hen går till jobbar åt "den mörka" sidan?
jag skulle nog också vilja veta vad det är som gör att, du tror att den som kollegan går till jobbar åt onda krafter.
Och vad det är för behandling det rör sig om?
Spontant ställer jag mig frågan ….om det kan vara så att du frammanade synen själv pga ditt tvivel på "terapeuten".
Ibland kan det vara så enkelt att vårt eget sinne spela oss spratt. För att vi inom oss bär rädslor, för något. medvetet eller omedvetet.
Men det är ju inte en bedömning som är huggen i sten, som sagt vill jag nog veta lite om ….varför du anser att kollegan går till någon som jobbar åt onda krafter. Och vad det rör sig om för "terapi"
ta nu inte illa vid dig av min fråga, och min spontana tanke. Jag är uppriktigt nyfiken på vad det var som orsakade denna syn. Och öppen för olika förklaringar till detta……men knäpp skulle jag inte vilja påstå att jag tänker , utan just att vi ibland skenar iväg i våra tankar och de spelar oss spratt….pga rädslor
Ts såg du detta i din inre syn eller med den vanliga synen?
Hon sysslar med Energimassage, kanaliseringar.
Jag vet fler som har gått till henne som har sina misstankar och dom har ej varit pigga när dom har gått därifrån.
Jag såg den med den vanliga synen. Inte roligt att se.
Denna tjej mår mer och mer dåligt fast hon går till denna terapuet. Tjejen ska ju må bra. Hon har börjat få ont här och där i sin kropp som hon ej har haft tidigare.