Ett budskap ikväll
Behöver du svar på en fråga? En liten mening och vägledning inför ett speciellt val? Har du en fråga om din kärlekssituation?
Välkommen att skriva din fråga nedan och bekräfta ditt deltagande och skriv om du vill ha svar i tråden eller i PM (Personligt meddelande).
Du SKA vara medlem på spiritualism, Tarot, Healing eller övernaturligt för att få ett svar, ha en aktiv profil¨. med profilbild och en presentation av dig själv så att jag kan få en glimt av dig innan jag drar ditt kort.
Jag kommer att påbörja detta ikväll kl 20 och jag tar inte emot frågor som inkommer efter 19.00
Jag fick mina Orakelkort idag och nu vill jag öva och bli ännu bättre på vägledning och intuition!
Kram till er!
Rosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus.
Kortet ovan är till er alla ❤️
Detta kort visar på att jag helt säkert fokuserar på att vara till service och följa min inre guid, dina behov/problem ska tillfredsställas och lösas. Ju mer du kan släppa din oro och lita på universum, ju fortare kommer flödet av vetskap till dig. Kom alltid ihåg att böner och positiva känslor förbättrar situationer, medans oro förvärrar allting. Svaren och vetskapen kommer till dig på olika vis så du behöver inte ödsla tid eller slösa på din energi med att försöka gissa hur dina behov ska bli tillfredsställda. Istället, ägna dina tankar och handlingar till att följa rösten inom dig. Lyssna speciellt på din intuition. Du kommer att få specifika direktiv på hur du tar till dig svaren på dina frågor. Det är viktigt att du tar en tyst stund för att lyssna till din inre guide och sedan agera utan att tveka eller dra ut på tiden.
Rosalee

Har skickat min fråga via Pm till dig, tacksam för svar via Pm.. 🌺
Går mycket på känsla, men denna fråga har jag läänge försökt få svar på, utan att komma så mycket längre. Känns som om jag är i ett vägskäl..
🌺
Ställer en mental fråga i etern - så väntar på svar- du får gärna lägga det här i tråden - tack <3🌺
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
😃Japp
Tack för respons! Jag har fått ganska många att öva på nu i fler grupper. Nu tar jag inte emot fler frågor och jag ber er att förstå att jag inte kan ge raka svar, utan mer hintar och ledtrådar till den vägledning som behövs. Sen är det upp till er om ni vill följa rådgivningen eller inte :) På återseende:)
Rosalee
ska bli spännande 👍

Jag såg vilket gensvar du fick, väntade mig inget svar idag. Skall läsa nu, spännande! Tack så mycket!🌺
Jag kände ingen fråga, men fick klara svar till mig.
(Enligt mig vill tilläggas) 😉
Du (eller person du frågar om) längtar efter att uttrycka sig själv kreativt. Att ingå i konstnärs aktiviteter är viktigt för dig, din karriär och för alla andra områden av ditt liv.
Du har en karriär som ger dig glädje och den binder dina begär och du förtjänar det!
Du börjar bli mer känslig och behöver göra någon förändring för att må lite bättre i din livssituation.
Din nuvarande karriärmiljö är kanske lite för hårt för din känsliga själ och kropp? Det kanske är dags att inse att det krävs en förändring?
Kanske behöver du lite hjälp i ditt arbete som gör att du kan dela med dig av dina kunskaper till någon som kan hoppa in för dig när du känner att du behöver lite lung och ro?
Där kommer konstnären in.
Du tycker om att tala inför folk och du älskar det du gör, men kanske är din själ ämnad för att vara konstnär på annat vis?
Och konstnär kan man vara på många olika vis som vi alla vet.
Kortet visar på att du SKA stå framför folk, men kanske att du borde utveckla detta lite mer. Du måste dra till dig en större publik helt enkelt och det kommer du att klara av! med lite hjälp från Medarbetare :)
Hoppas att mitt babbel gav en liten vägledning även om det inte var svaret på din fråga :)
Kram Rosalee
Rosalee
10 Tack - det låter bra👍
Och jag är sent ute som vanligt….hoppas ni har det bra allihopa och ha en fortsatt bra helg…❤️
Carpe momento
12 frågan behåller jag för mig själv 😉
Härligt jobbat Rosalee!!
Tack för att du är så kärleksfull
och delar med dig av din gåva.
Ett stort hjärta till dig ….❤️