Spiritualism iFokus

Spiritualism

Etikett: vägledning
Läst 1034 ggr
[akumas7]
0

Hamster i väggen (AKUT)

Hej Hej.

Jag vet ej om man får fråga om medial hjälp på deta sättet, men min hamster kommer att dö om jag inte får ut henne ur väggen och jag vet ej vad jag ska göra. Jag kan ju inte bara riva ner väggarna. Utan det jag behöver hjälp med är att veta vart hon kom in någonstans och hur jag ska få ut henne. Skulle också vara bra att veta om hennes fysiska och mentala tillstånd. Om inte ni kan hjälpa mig så kanske ni kan skicka mig till någon som kan det. För det är bråskande, en dag till och hon är död. Hon har ej tillgång till varken mat eller vatten.. Hon har redan varit där i  48timmar så det känns bråtom.

Hällsningar

Klara.b
3

Försök locka ut henne ur väggen med lite godis eller liknande?

Mvh Klara, Musse, Hedda och Rabalder.

[akumas7]
0

hmm jag har inte lyckats med det enu men ska prova igen. Ska värma lite grönsaker och äpplen så att lukten blir starkare så får vi se hur det funkar. Men det har inte funkat hittils så varför skulle det funka nu?

[MikeW]
2

Förstör väggen, du kan alltid skaffa en ny vägg, men du kommer aldrig kunna ersätta din hamster.

[Starman]
1

Hur gick det med hamstern?

[akumas7]
7

Hon är nu återfunnen och är i bra kondition. Hon värkar inte vara riktigt nöjd med sin situation tillbacka i buren men det får hon allt lära sig att gilla :) Jag tänker dock bygga en rasthage till henne och köpa lite roliga leksaker så kanske hon inte tröttnar och blir uttråkad. Tack så mycket :D

[Starman]
2

Glad att det löste sig!

Hellas
0

Skönt att det löste sig med din Hamster, jag hoppas även att nu hittar det lilla krypinnet hon använde sig av.

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Tarotstollan
0

Vad skönt att det ordnade sig.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[akumas7]
0

jo det är skönt att det är årdnat nu :) Hon är i trygg het och mår bra. Hon är en mycket trevlig liten tjej :)

Jane-Lyzell
0

❤️

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"