Seans - Storseans
I kväll ska jag gå och se ett engelskt medium göra en stor seans . Det är alltid trevligt se andra jobba😉 Men även vara i energierna utan att själv vara den som är mediumet.
Att gå på Storseans är att vara i andens värld - dess energi och ett tillfälle känna av sina egna - om det nu är en storseans som enligt mina mått mätt - öppnar broarna emellan världarna.
Vad anser ni själva om storseanser och varför går ni själva på Storseanser.?
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"

Jag går sällan på seanser, men håller själv mindre hemseanser.
Men när jag går gör jag det för att det är så underbar energi (om det är ett seriöst medium) och jag blir så varm då någon får budskap som kanske väntat och undrat länge hur den anhörige harv det på andra sidan.
En annan anledning att jag går är för jag tycker det är intressant att se hur andra medium arbetar. Att se sådant jag kan ta till mig eller INTE
;-)
Självklart är det fint om jag också får ett budskap, men inte det viktigaste 🙂
Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus
Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!
Då är jag tillbaks och det blev både ris o ros för detta medium
Jag är mycket kritisk till storseanser - även om jag håller dem själv- jag vet ande världen vill förmedla sig igenom medium till andra - men…. få medium ger tillräkliga bevis😢
Inte ens de sk stora duktiga mediumen… ger det - dom är välldigt få och lätträknade!
När man ser en demonstration - där det går in upp emot 100 personer eller 70-80 st - alla betalar en ansenlig summa pengar och 6 st får medelanden- som i bästa fall stämmer in 50%- Ja då börjar man undra iallalfall jag gör det- vad meningen med det är….?
Jag har varit på storseans med Terry Evans 400 personer x 190:-
Blev så besviken så det är inte klokt Han sa inget på hela seansen som tydde på annat än att det var han själv som sa det bara
Det och en massa dåliga försök till skämt med sexantydningar att andarna tittade på folk när de duschar hemma och om deras sexliv bland annat
Mycket låg nivå, aldrig mer!
4 så himla synd😢 Jag tycker verkligen att detta med storseanser har blivit fel.. och görs i fel syften. - sexanspelningar hör verkligen inte hemma på dessa seanser 😕
Jag skulle vilja ha så säker kontakt att jag hölle storseanser för några hundra personer som alla betalade några hundra MEN jag skulle inte kunna släppa iväg någon utan att de fått minst en hälsning, så det skulle ju ta hela natten…
😃

Jag missuppfattade trådens budskap. trodde frågan var VARFÖR jag går på seans? och VAD man anser…
Kan då berätta om en specifik seans då istället
Jag var på storseans i skövde för rätt så många år sedan. Det var i början av min egen utveckling.
Mediumet gör msaaor med påståenden, att en kvinna har ont i knän (hon var väldigt kraftig och chansen att hon skulle ha ont är ganska stor) men denna kvinna hade inte ont. Då sger mediumet att då kommer hon att få ont!
Så fortsätter seansen, den ena efter den andra förstår inte. Det värsta var då hon säger sig ha min väns farfar med. Hon beskriver en del som faktiskt stämde då han var liten (min vän) att de hade häst mm.
Hon fortsätter och säger att hans farfar ser allting som händer kring min vän, det fanns bara en hake, min väns farfar levde!
Så ngn länk var det inte som hon hade utan förmodligen ett försök till coolreading. Denna kvinna jobbar aktivt och har ganska mycket kunder som åker på sittningar. 😕
Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus
Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!
8 Hualigen - inte bra 🎧