Äntligen.
För exakt 1 vecka sen så låg jag i min säng och skulle sova. Men började höra röster lite vagt och låg där yr. Men just då börjar en kvinna prata med mig men hör henne ej jätte tydligt. Men så får jag upp ett namn tydligt. Och kan ej släppa detta namn.
Dagen därpå delger jag vad som hände på natten. Och en vän länkar mig då till ett medium med detta namn. Och får en känsla av att det är rätt person.
Jag skriver då och frågar om hon har kontaktat mig nattetid.
3 dagar senare får jag svar tillbaka och hon ber mig ringa henne för det finns en kvinna som vill ha kontakt med mig.
Och nu har ju jag stött på så många som påstått sig vara medium som ej leverat ett dugg så var väldigt skeptisk. Men för första gången så satt jag och samtalade med ett medium.
Hon leverade till 100 % För kvinnan som ville ha kontakt var en av mina guider. Och min guide heter Emelie. När hon sa det så fick jag en så otroligt ljuvlig kärleksfull känsla i magen. Och min guide ville säga så mycket och om jag satt och skratta där fick jag alla svar på alla frågor jag legat och ställt i luften och väntat på att få höra svar på. Mediumet som berättade saker berättade saker jag redan visste för utom några saker. Men som hon aldrig kunnat veta om hon ej var medium.
Helt sjukt. Och så sa hon det som många personer har sagt till mig men jag tidigare bara blivit sur över. "Du har kontakt med din guide men kanske inte på det sätt du vill" Och när jag satt där och pratade med henne och fick alla känslor så förstod jag att jag hade ju kontakt med min guide. Kanske inte jättebra kontakt men om jag börjar öva nu så kommer den bli bättre.
Men det är inte alls som på det sätt jag trott man har kontakt. Och vet inte hur jag ska förklara hur man gör heller för jag har ju gjort det hela tiden som något naturligt men bara inte insett att det är inte bara jag.
Mediumet beskrev hur hon såg ut. Och katshing visst har jag sett henne en gång och fick samma magkänsla då. Men trodde hon var en ande då. Alltså typ någon sådan som vill snacka och envisas om att de inte behöver gå över och leta katt och råtta. Och inte finns där en indian eller några konstiga saker och allt jag kämpat fram på konstiga sätt eller som andra sagt finns en kärleksfull och varm kvinna vid namn emelie. Kan inte sluta säga namnet får så skön känsla utav det.
Är så harmonisk nu går omkring med en känsla av att äntligen hittat rätt. Och känns som jag äntligen kan börja träna och arbeta med 1 sak. tidigare ville jag göra det och det och det och förstod ingenting.
Känner mig så glad så ville dela med mig.
Härligt - glad för din skull😃 tack för du delar med dig.- Kul det blev 100% - full pott🎁
Nu kan det bara bli bättre erat sammarbete :-)
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Du får väldigt gärna dela med dig av vilket medium du var till 😃
Those who don't believe in magic will never find it 
Vilken solskens berättelse!
Jag tror att vi ofta krånglar till det, med allt vi hör o läser. Och tror att bara för klockorna ringt o himmelen dalat ner för någon annan, så skall det vara likadant för oss. Så väntar vi oss fel saker o vi fastnar i vårt letande. Medans de egentligen står på förstubron o knackar på…lite som i boken alkemisten där svaret fanns hemmavid, trots att huvudpersonen färdades långa vägar för att finna svar på sina frågor 😉
imke jag tänker inte lägga ut vilket medium det var vet faktiskt inte om hon jobbar som medium eller inte. Jag tror ju det men är ej säker. Det var en vän till en vän av mig.
Ians Ja, alla har sagt det om och om igen. "Du har kontakt med din guide. " Man gör det så krångligt ibland.