"Hjärtat´s timglas"
Dagens inspiration:"Hjärtat´s timglas"
Kärleken - Kär - leken fyller hjärtat med allt i vår jordiska sfär - den sträcker sig även till andlig värld. Det fysiska hjärtat en livslängd har - så ta vara på de dagar du får här på jord. sprid din kärlek till alla du håller kär - Inte bara på alla hjärtans dag- utan i varje dag i varje timma och minut- då kan du den dagen ditt fysiska hjärta runnit ut - skåda tillbaks och säga- jag gav av hela mitt hjärta så mycket jag bara hann .Vis är kärleken ♥
(c) Jane Lyzell
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"

Så fint skrivet Jane!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Tack
En helt fantastisk konstform och jag har även sett dina andra bilder här inne Jane,tummen upp så himla snyggt gjort 
Har hört alla kan lära sig men med tummen mitt i handen är jag väääääldigt tveksam jag skulle klara av det
men inspirerad blir man det råder det ingen tvekan om 
3. Tack
- alla kan med denna formen - men det är klart man måste öva :-)
Det verkar riktigt roligt att göra så jag lurar på att gå en kurs när Mia kommer hit i krokarna nästa gång och har kurs.Det är så härligt hur tre dimenssionelt det blir så väl värt ett försök för det här blev jag riktigt inspirerad av 
Övning ger färdighet så sant men vi få välan se om jag sitter i skamvrån innan kursens slut med min tumme mitt i handen 
Tack för inspirationen Jane 
5 jag tror du kommer bli glatt överaskad av dig själv - lycka till🏆
Så vacker bild och så fin text! Jag blir alldeles varm i hjärtat!
kramar i massor!
Så fint Jane ❤️
//Hellas
Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/
Tack o tack ❤️