Drömmar
Nu har jag börjat komma ihåg och minnas mina Drömmar mera. I natt drömde jag att ett barn blev överkört.. tror de är minnen från det förflutna i och med att jag blev mobbad i skolan.. då kände man sig ganska överkörd.. Minns även att någon skulle ta med sig ett barn på en resa och den frågade om det inte va bättre att vänta med att ge godiset tills dess att de kommit fram och hunnit äta.. Vet inte va de ska symbolisera.. Sen va det någon som hade byggt om ingången till sitt hus så jag gick upp på fel trappa först, innan jag hittade rätt väg.. Tror det har med att jag har hittat rätt väg i livet nu.. som de känns.. Drömde även att någon har gått över till andra sidan. Tidningen va full med information om det. flera sidor. det hade hänt plötsligt och de berodde på en snigel.. såg dock inte vem det handlade om. Så har drömt massor i natt.. tror de har med min utrensning att göra. Men jag brukar inte få så klara Drömmar. är inte ofta jag minns dem heller. Men nu är jag tydligen inne i en period som jag minns och ser klart va jag drömmer om.. Även om det inte är solklart va de handlar om.. Men i och med att jag minns så känns det som att jag börjar öppna upp mig mera medialt.. Kram sol
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Tack för länken 
//Hellas
Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/