Guider och färger
Undrar är det vanigt att man ser färger när man hör sin guide prata med en?
De är inget som jag har reagerat innan på, Men i veckan gjorde jag de. Då såg jag lila färg i en bubbla.
Så fint det låter, jag vet inte om det är vanligt, jag tror inte att jag sett färger på det sättet du beskriver men det låter vackert :)
//Hellas
Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/
Ja Hellas det var som en radio som var på brus,,Bruset var jag, Sen kom det upp en bubbla med lila färg i, En klar härlig underbar röst säger ett par ord till mej,

Kanske behövde du fyllas på med lite lila "färg"?
Vad står lila för för dig?
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Lila är vackert älskar lila färg, Så de kan vara så med Elpida att jag fick lila till mej så jag kan fylla på med ny färg,
sätter en tass här så jag kan följa detta 
stina63 Ande världen har lätt för att skicka färger - de flesta mediala ser dem- (inte alla) många bryr sig inte om att tolka dem , tyvärr och då upphör dom med att sända dem.
Så det du får fråga dig själv är i vilken situation kom färgen och hadde du någon frågeställning - förstår du vad färgen vill säga dig - vad står lila för dig?
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
För min del står lila för healing. Så det du såg kanske va kärlek och stöd i energi form från din guide 
Kram sol
Tack för eran svar, Jane Jag har inte tänkt på de innan att dom skickar färg, Men just då såg jag färgen, Oftast när dom kommer och ger svar så kommer jag inte ihåg vad jag har frågat om, Eftersom jag inte får svar direkt uta de kan gå en dag.
Då när den kom så försökte jag sova, hehe Men healing är det som jag tänker på när jag känner lila,
Jag ska tänka och vara mer uppmärksam på de nästa gång de händer.