Vilda djur
Hej, vet inte om detta är rätt forum eller riktigt hur jag ska förklara detta eller om det ens har något med det övernaturliga o göra. Men iaf, nu till saken. Den senaste veckan har jag sett otroligt många vilda djur, först trodde jag det var på grund av älgjakten, men den är ju slut(?) och det har inte bara varit älg jag sett. Jag bor i ett samhälle som vilket annat och det finns inte ovanligt mycket vilt här o inte heller något speciellt reservat eller mycket skog.
Vet inte vilken dag det började eftersom jag inte började tänka på det fören i fredags. I torsdags såg jag tre hjortar, i fredags en älg, i lördags en älg samt en hare som jag var nära o köra över. Igår var jag inne det mesta utav dagen så då såg jag inget (vad jag vet) och ikväll var jag nära på att köra på en räv. i mitten på förra veckan men minns inte vilken dag var jag även nära på att köra över en katt. Som tur är har både jag och djuren klarat sig. Men jag tycker det är väldigt…. ovanligt eller vad man ska säga.
Älg har jag bara sett två gånger tidigare och det var mitt i skogen, långt ifrån dessa två ställena, som för övrigt är skilda åt och inte nära varandra.
Hur som haver, kan detta betyda något? Tänkte posta det i andra "mediala" trådar eftersom jag inte riktigt vet vart jag ska vända mig. Funderar fortfarande på om det är någon signal inför något, ett tecken eller bara slumpen och tillfälligheter.
Tacksam för svar.
Välkommen in och jag ska förska ge en tolkning på alla dina djur :-)
själv kan jag inte säga jag sett mer djur just nu en vanligt - kanske någon annan gjort det ?
Djur ser jag som "reminder" för oss - solöga har en fin bok där hon har fina tolkningar på vad olika djur vill lära oss!
Kanske du är i en period i livet du behöver se saker ur andra perspektiv eller du behöver vägledning.
Kanske har du bett få vägledning om saker i ditt liv - och ett sett att visa dig kan vara med de vilda djuren - så försök tolka dem vad de står för dig själv i betydelse och se inom dig själv om du kanske bett om vägledning?
Lycka till
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Hejsan Jane, jag kanske är i en sådan period, mycket möjligt. Min anställning tog slut i fredags och funderar mycket på det och vad jag ska göra nu i jobbväg. Men kan inte komma på vad de vill säga.. ser mig inte som medial eller liknande så svårt att, vad ska man säga.. spåna i det. Vill ju inte behöva vara rädd för o köra på något varje gång jag ska någonstans ^^.
Får kanske be om ett tydligare tecken, eller jag vet inte. Vad föreslår du att jag kan göra? Finns det något sätt som gör att jag kan förstå det bättre eller liknande?