Spiritualism iFokus

Spiritualism

Etikettövningar
Läst 1230 ggr
Anniina
0

Test :))

Vad är mitt riktiga namn?

Namnet jag använder här är mitt andra namn, om svaret är åt rätt håll så gillar jag inlägget, rätt svar så skickar jag privat meddelande:)

liawilson
0

cindy ? =)

*Kärlek & lycka*

Anniina
0

5 bokstäver men tyvärr fel :)

camasufri
0

Petra?

/ Carina

lizaohman
0

Beata :)

Anniina
0

Väldigt ovanligt namn i sverige kan jag nog påstå då jag själv aldrig stött på någon med samma namn som mig men vanligare i finland då jag är född där:)

skriv gärna ner annat om det dyker upp något i tankarna….som ålder, bakrund, hårfärg (inte den på bilden),  vad som helst ;)

kul och se vad som kommer upp:))

camasufri
0

Maisu, 27, rödhårig ;)

/ Carina

Jane-Lyzell
0

Marijana eller MariettaSkrattande Annia!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Anniina
1

Vi är 4 flickor i familjen och allas namn rimmar;)

mitt börjar på H :))

Jane-Lyzell
0

Helii

camasufri
0

Hilja

/ Carina

Anniina
2

Jag heter Henna Anniina :) gör gärna tester, hade varit kul att prova med andra:) får ni fram annan info om mig? :D

Jane-Lyzell
0

KulFlört

[skymningsaga]
0

Hmm hann inte med namnet…tänkte skriva laila…

hmm,,jag får inte in någon information får bara in känslor.

hästar, stora ytor som ett stort hus…ser dig äta…din älsklingsmat är grillat kanske…grillat kött.

bank, springer ..nästan som om du har för mycket energi för att må bra om dagarna så joggar du…hyperaktivitet…

tja fick in detta …hoppas bara att det är kopplat till dig ….annars är det nog ej lönt.

Anniina
2

Rädd för hästar, drömmer om stort hus med stora ytor, grillat är nog det godaste;) bank…hmm det enda är väl att jag har lån på mitt hem :) Har massor att göra och springer omkring lite här o var hela dagarna, barn, hund, sokola mm mm så det stämmer bra att jag gör så mycket att det är svårt att alltid må bra, har dess uton adhd så hyper stämmer:) joggar inte men har alltid gillat att träna:)

på ett eller annat sätt så ging det ju in iaf hehe :)

[skymningsaga]
1

ahhh något gick in…va kul med feedback