Spiritualism iFokus

Spiritualism

Etikett: andlighet
Läst 827 ggr
Anniina
0

Vilket är vad.....hmm?

Jag känner igen det mesta folk skriver om och det man ser……men vilket är vad…?

Är det lite som mantolkar dem eller vet man vad som är vad…?

1. Starkt ljus jämte någon som ibland bildar överkropp och ibland är flera än en?

2. genomskinliga gestalter?

3. stark ljusring i luften eller ett litet ljus som ser ut som när en stjärna slocknar…?

4. mörkare skuggor?

5. röster, viskningar? (är det alltid min huvudguide, guide eller kan det vara vilken ande som helst?)

6. shackranfärger? ser oftast den blå färgen men ganska ofta gul och röd med…

7. som små fjärilar runt vissa ''änglar'' ca. 30cm eller nått, inte ljusa utan mer som de genomskinliga gestalterna?

8. vem kan röra vid en? beröring, vem som helst, guiden eller behöriga?…?

9. energier när det finns mer på vissa ställen än sndra, hur tolkar man det?

mm mm mm……

Vad tror eller vet ni? går ni efter det ni känner eller är det något man kan läsa på?

Kram

Jane-Lyzell
0

Oj väldigt svårt säga hur det är för dig - det måste du förstå själv !

allt är inte andar som ses som ljus - även vår opiska öga kan ge konstigheter och vår egen fantasi- glöm inte det!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Anniina
2

Okei, men om jag tolkar ''fjärolarna'' som små änglar, kan det vara så att personen som har dem runt sig förlorat många och de finns med henne/honom eller är det så att personen i sig kanske har änglar runt sig som försöker säga något om personens hälsa….?

jag har lite svårt att tolka något alls, jag ser massor men har inte hunnit lära mig speciellt mycket mer än att jag har fått kontakt med min guide och känner dess närvaro vilket är lugnande för att känna mig trygg men mer om min guide vet jag inte eller om något annat av det jag ser…

tänkte om någon känner igen något av detta och kan berätta hur de tolkar allt, då menar jag personer av lång erfarenhet och inte de som är som jag som får gissa lite och tolkar lite som man tror utan att egentligen ha någon aning hehe :))

Tack för all hjälp jittills, dnna sida har hjälpt mig mycket den senaste veckan genom att läsa andras inlägg mm! :)

Underbara människor!

Jane-Lyzell
1

2 När tiden är mogen kommer du få alla svaren - så länge observera det som sker! - Flört

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"