Spiritualism iFokus

Spiritualism

Etikettmedialitet
Läst 894 ggr
Ians
2

Här händer det saker....

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Den senaste tiden har jag drömt något så otroligt mycket….

Själv tolkar jag det som något positivt som håller på att hända. Efter att jag under en långperiod inte drömt alls på nätterna. Och även känt en stagnation när det gäller det andliga under denna perioden.

Just nu är det troligen mycket som skall bearbetas för det är knepiga Drömmar inte skrämmande, men knepiga.

I takt med detta drömmande så upplever jag att andevärlden kommer närmare… öppnar sig på ett helt annat sätt än innan…

Det känns som att jag är i en spännande fas…skall bli kul o se …vart dette barker hän!

Någon annan som upplever/upplevt att just drömmandet är en skjuts i rätt riktning i det andliga?

Elpida
1

Vad spännande Ians, här händer det grejer!

Yogan är ju för det första ett bra sätt att komma igång med lite "inre saker" och det är ju ngt du börjat med nyligen. Jag har själv haft mina närmaste kontakter med andevärlden i "mitt-emellan-landet" mellan sömn och vaken. Vi är väl lite mer tillgängliga då kan jag tänka mig. Ska bli spännande att se hur detta utvecklar sig!Glad

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Ians
1

Ja absolut Elpida kan vara yogan som satt igång grejer! Skrattande När saker släpper i kroppen så har sinnet tid o tänka på annat Flört

Jane-Lyzell
0

spännade - vist får man mycket i drömmarna !Glad

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"