Om min död.
Hej alla =) jag ville bara säga några saker till alla här :)
Jag har då sett framtiden några gånger och har alltid varit rätt. Och ett tag nu så har jag vetat när jag kommer dö.
Och jag kommer att vara död om ungefär 5 år (kan vara 4) det är på gränsen mellan 4 - 5 år.
Och innan jag glömmer bort, eller för denna sidan kanske stängs ner om några år eller så, och då vill jag inte gå bort utan att säga tack till alla här! :)
Ni har hjälpt mig i mina frågor och har diskuterat många saker och har lärt mig otroligt mycket tack vare alla här! :)
Så tack så mycket alla! Ni är alla undebara människor och jag önskar er all lycka i livet :)
Och, nae är inte ledsen eller så över det. Jag är berädd, och jag är redo. Jag har lärt mig många saker i detta livet under dessa åren (är 15 snart 16, i december) ((har lite kvar att lära, fast det är 4 år kvar så jag har gott om tid;P))
Och jag har lärt mig vad jag har kommit hit för att lära och det känns som min tid att gå nu. Så jag är ganska, glad. Det ända jag inte är så glad över är att min familj kommer vara ledssna =/ Fast jag kommer alltid vara där med dom och ge dom tecken att jag är vid deras sida. :)
Så :P tack alla så mycket för all hjälp! Jag uppskattar det otroligt mycket :)
Oj då MikeW
Hoppas verkligen inte du har rätt - då du är så ung och borde finnas kvar här mycket längre!
Tack för ditt tack och tack för ditt förtroende att berätta här
- och i omed det kan jag berätta för dig att just i din ålder är det vanligt med dessa tankar - och man utforskar Livet o döden!
Trodde jag viste själv hur gamal jag skulle bli i den åldern och låt mig säga så här - jag har överleft det flera gånger om
Så ta det om din tid här med en nypa salt - så det inte blir själv uppfyllande - Jag ser dig gärna kvar här om 4-5 år skrivandes din erfarenhet om det du skrivit här!
Kram
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Jag har vart med om i stort sett samma sak. Från det att jag var i 16 årsåldern så fick jag till mig hela tiden att jag skulle dö vid 22. Jag är ju 26 nu så med facit i hand så kan jag säga att jag hade på sätt och vis rätt, det var bara tolkningen som blev lite för enspårig.
Jag vet nu i efterhand att det hela var en varning om att något skulle hända och att jag hade ett val att göra. Det som hände när jag var 22 var att jag höll på att bli påkörd av en fartdåre när jag skulle gå över övergångsstället. Dock lyckades jag kasta mig tillbaka till sidan, så jag klarade ju mig. Men det hade ju också kunnat sluta illa. Allt berodde på hur jag handlade.
Just när det handlar om död så får jag ofta till mig sådana saker både när det gäller mig själv och andra i min närhet. Men också som varningar när jag eller någon annan ska ta det lite försiktigt. Så allt om död behöver inte betyda bokstavligt att det SKA bli så utan man får tänka lite nyanserat runt omkring det också.
Så jag tycker också du ska ta det hela med en nypa salt.
Död står också för att något nytt skall födas…..dvs att man går in i en Ny fas i sitt liv.
Kanske hittar en annan riktning…hittar sin väg….etc etc
så det kan bli en spännande tid du har framför dig om 4-5 år!
I din ålder hade jag också sådana tankar…vill inte förringa din upplevelse. Men du går mot en tid då ditt liv kommer att förändras mycket ..från barndomen in i vuxenlivet under denna tid.
Så visst har du rätt…barnets tid är slut snart o ett annat liv skall ta form…
Det gamla måste dö innan något nytt föds…som någon vis sa.
Jag är benägen att hålla med Ians, många olika sorters död finns det, och de markerar änden på något och början på något nytt.
I vart jordeliv upplever vi inte en fysisk död, utan ingen, eller hur…
Vi har alltså ingen erfarenhet av hur den fysiska döden känns, och den skulle lät kunna föväxlas med något annat som växlar fas.
Framtiden är också väl dold ifrån vår insyn.

Vet du, i din ålder var jag helt övertygad att jag aldrig skulle nå vuxen ålder.. jag bara visste det..
Här är jag nu, närmar mig 60-årssträcket, har familj, 4 barn osv----
.
ok :) fast även om jag inte dör så kan jag endå säga tack till alla <3 :)
6

#6 Absolut får du det MikeW
Låter spännande den tid du har framför dig! Hoppas vi alla är med o får se vad som komma skall ….. för det är absolut så att du går in i en annan fas …ett nytt liv hur det än kommer att bli!
Kram
Det lät förskräckligt dystert.
Hur menar du att du ska dö? Jag tycker mig urskilja en önskan om att dö om några år. 16 år, herregud det kan vara värsta eller bästa delen av sitt liv, men det är bara en övergång till en mer stabilare vardag.
Hoppas du inte tänker i självmordsbanor, för då är det bättre att släppa lite på tyglarna och leva ut sitt liv till det bästa… Det kommer förr eller senare i vilket fall, och det är bästa tiden, så ta hand om dig så du får uppleva det till fullo.
Hela min barndom och ungdomstid visste jag att jag inte skulle överleva 30 år. När jag så blev 30 kastades mitt liv tvärt upp och ner…
Så mycket förändrades, så många känslor och funderingar fick svar och jag kunde slå in på en ny bana i livet. Det känns fortfarande ovant (är 35 nu) men jag kunde aldrig föreställa mig att jag skulle lämna det "gamla" livet så drastiskt…
Du är go Mike och jag hoppas, hoppas att du finns i massa år och skriver, kanske som en helt ny Mike!! 
Tusen tack till dig med!!
Många Goa Kramar
Annisangel

glömde skriva tidigare.. tänkte faktiskt inte på det alls på det sättet..
men visst förändrades mycket för mig med på gränsen till vuxenåldern, jag som trodde att jag aldrig skulle nå vuxenåldern.
Flyttade ensam utomlands, hittade pojkvän för livet, fick barn, ja rubbet..
Lever gör jag fortfarande, men om jag blivit vuxen, det är en annan femma! Mycket förändrades iaf där jag trodde livet skulle ta slut för min del! 
varför kommer du att dö ?
*Kärlek & lycka*
vad jag såg var en olycka, eller kanske självmord. Just nu mår jag bra och vill gärna leva, fast vem vet, människor ändras så jag kanske blir ledsen depremerad eller något som gör att jag tar mitt liv.
Fast tror inte det, är ganska lycklig :P
Fast det är som dom andra säger, det kanske inte är min död utan slutet på något och födelsen på något nytt. Jag är bara 15 så jag håller på att ändras mycket och ska snart gå in i vuxen livet.
Så det kanske bara är döden på mitt tonårs liv och födelsen på mitt vuxen liv.
precis ! Tänk så! kramar
*Kärlek & lycka*
13 Självmord är överreklamerat och inget som gör man slipper ifrån sina problem -snarare tvärt om!
Man kan inte springa ifrån sina problem de får man ta tag i en då!
Jag tror som de andra - du är endast inne i en fas i ditt liv och är i förendring- skönt höra du är lycklig nu