Mediums som steriotyper?
Hej igen :).
Jag har undrat mycket länge? ska ett riktigt medium vara en steriotyp?
en som ser ut på ett visst sätt, med rätta kläder, pondus, m.m….
Hej Novaline,
Nu hickade jag till en smula, för ca 1/2 timme sedan pratade jag med en Jane där vi diskuterade exakt det här med steriotyper.
Innan jag svarar vad jag tycker är jag nyfiken på hur ett medium ser ut för dig, dvs. hur ser din Steriotyp ut?
//Hellas
Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/
Jag är själv mycket medial om har haft mycket av andevärlden länge.
Jag gillar och klä mig personligt, i blåa kläder rent traditionellt. Går i alltid i blond, axelångt hår m.m är väldigt inspirerad av mina föregångare i andevärlden…
Andra mediums för mig tycker jag ser mycket snygga ut på ett personligt vis, fast på olika sätt, fast annars så spelar det ingen roll.
Människor är väl olika individer från olika håll? 
Jag har sett Colin fryes hemsida, tycker han är cool och desamma som med Birkan T, Derek, Ramtha, Lisa W, m..m….

Mitt stereotypmedium ser ungefär ut som designern Gudrun Sjöden. Jag vet inte riktigt varför, eftersom jag inte känner till något medium som ser ut så, men det är den bilden som dyker upp i mitt huvud iaf
Jag tänker på när jag var på en Alternativ mässa i Linköping för några år sedan. Plötsligt rusar Cassandra Eason mot mig och hälsar mig hjärtligt och säger det att så KUL att träffa på en "fellow witch". Jag blev väldigt häpen, men ser sedan att vi båda är runda, långhåriga, rött lockigt hår och grönklädda… Tja, kanske det finns mallar man stöps i :D
spiritualistiska medium ser sig som representanter för ande världen och i möte med andra människor - så vist hel o ren och propert klädd är ett signum
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
#7 Det är vad jag ser mig också fast på de områden jag är bäst på 
Så kul att det är så.