Spiritualism iFokus

Spiritualism

Etikettom-sajten
Läst 1058 ggr
Jane-Lyzell
4

Röja identitet!!!

INFORMATION FÖR ALLA!

Hej alla värdar!

Som ni vet har vi en generell skrivregel som säger att det inte är tillåtet att "Skriva inlägg som röjer eller antyder annan användares verkliga identitet". Vi har efter diverse diskussioner bestämt att det i fortsättningen ska tolkas bokstavligt. Det betyder att det inte är tillåtet att röja eller antyda annans medlems identitet även om medlemmen själv har gjort det på annat plats på iFokus.

Syftet är att medlemmar själva ska kunna välja när och var de lämnar ut sin identitet.

Fråga gärna om ni har några frågor kring detta.

Ha en trevlig vecka!

Vänliga hälsningar, Niklas

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Ians
2

Bra! Glad

Det borde ju vara upp tillvar o en att röja sin indentitet i de situationer de själva vill!

Och inte vara allmän info bara för att de gjort det i något annat  samanhang!

Hellas
2

Det låter bra, jag tycker det är en självklarhet och eentligen skulle det inte ens frågor kring detta behöva uppstå men det är bra att det kompletterar regelverket tydligt och klart.

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Elpida
2

Kan bara instämma med övre talare!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Maikailoa
0

Det känns väl som att det inte blir så mycket skillnad ändå, om det tolkas bokstavligt eller inte. Hur skall det efterlevas, vem skall rapportera och vad blir repressarierna?

Om någon t.ex. är med i media, som TV eller radio, och detta tas upp till diskussion, då har ju dennes identitet röjts flagrant och uppsåtligen.

Man kan förmoda att det förelegat behov av att skärpa regeln, och att det är så formuleringen skall tolkas, som en skärpning, vad den nu innebär.

Även vid de fall där namn och address har publicerats tycks förövaren förbli ostraffad, och skulle dennes konto stängas av skaffar han bara ett nytt.