Spiritualism iFokus

Spiritualism

Etiketter: artikelmeditation
Läst 611 ggr
lenjon1
4

dagens meditation

I kväll fick jag distanshealing.

La mig under tiden healingen pågick i min dotters säng, öppnade upp mig och plötsligt befinner jag mig i min "trädgård" (där jag brukar hamna när jag söker kontakt med andevärlden)

Plötsligt när jag står där känner jag att jag har så svårt att koncentrera mig, fladdrar iväg i tankarna fastän jag så gärna vill bara vara. Då kommer plötsligt en äldre man fram till mig och tar mig i handen och säger: Kom här tös så går vi upp och sätter oss under trädet.

Den här mannen vet jag vem det är men jag har aldrig träffat honom i jordelivet men känner igen honom från fotografier så jag vet mycket väl vem han är.

Jag ska inte trötta ut er med hela den dialogen han och jag hade men jag undrar över en sak. Mina frågor till honom bara flödar. Det kommer frågor som jag inte ens visste att jag hade och när det här flödet bara sker tänker jag, hur ska jag ens kunna komma ihåg allt jag frågat om.

Har ni varit med om att det bara bubblar fram frågor i ett rasande tempo? Att ni ställer frågor som ni i "vardagen" inte "visste" att ni bar inom er?

Däremot är hans svar långsamma och ibland svarar han innan jag ens hunnit ställa en fråga klart. Det undrar jag över hur han kan veta vad jag vill fråga eller säg. Jag känner alla dina tankar min tös

Jag tycker om det här. Det ger så mycket ro i mig

Kram till er

Lena

• Redigerat 2020-09-10 13:58 av Niklas
Jane-Lyzell
0

Ås så fint LenaGlad fantastiskt ta det till ditt hjärta!

vist känner jag igen och det är ju telepati - han läser dina tankar:-)))

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"