Spiritualism iFokus

Spiritualism

Etikett: andlig-inspiration
Läst 1994 ggr
lizaohman
0

Gnugga geniknölarna !!!

Jag jobbar hårt för att lyssna noga på vad som kommer igenom. På sista tiden har mycket kommit via Drömmar, eller rättare sagt när man är mellan dröm och vakenhet. Helt plötsligt bryts de loja tankarna eller luddet, som jag brukar säga, utav kristallklara bilder och en tydlig röst. Bra va? Problemet är att jag inte fattar vad de vill. Första natten bröts luddet av att jag plötsligt var på en gata och några unga jäntor dök upp, samtidigt som jag hörde en ordlek runt ordet VÅGA, typ vågad vågar våga. Ungefär. Jag blev så häpen att jag satte mig upp. Så jag började fundera över vad det var jag skulle våga men alltför många variabler snurrade runt i mitt sinne. Natten därpå, under luddtid, dyker prinsessan Madeleine upp som en tydlig bild och jag hör en klar röst säga Gör som Madde. Wtf ????? Så nu frågar jag er - vad vågar Madde :D

Jane-Lyzell
1

Ha ha ha Göra som hon vill:-))) och tycker - sätta sig emot!!!Skrattande och bara få vara Madde!!!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Elpida
0

Madeleine är ju en dam som inte följer de kungliga normerna riktigt. Hon gör lite som hon vill helt enkelt, dessutom flyttade hon utomlands och där njuter hon av livet. Hon jobbar även med att hjälpa barn…

Kanske är det dags att bryta upp och börja njutaGlad

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Ians
0

Absolut en kvinna som gör som hon vill…trots att hon är övervakad o vet att Allt hon gör stöts o blöts i var stuga…Kan hon, kan definitivt vi…

för hur farligt blev det egentligen…jo de finns de som fördömmer…Men de finns de som hejar på också.

Kanske ör det dags att släppa rädslorna o gå sin egen väg…inte bry sig om vad som är accepterat!

För på din nya väg kommer du att hitta människor som Visst accepterar…o de gamla bakåtsträvarna klarar man sig gott utan Flört

Livet är för kort för att man skall bara behaga sin omgivning…och det tycks Madeleine ha fattat!

sven-g
0

Lite kärlek i utlandet kanske brukar smörja leder och tankar!!!Flört

sven-g
0

Lite kärlek i utlandet kanske brukar smörja leder och tankar!!!Flört

lizaohman
1

Tack ska ni ha :) Jag har funderat på det där med att flytta utomlands, det kan ju vara en vink. Men New York vill jag inte till! Jag kollade upp Child Foundation som prinsessan jobbar på och det kan ju också vara en vink. Men hur mycket enklare hade det inte varit att bara säga FLYTTA eller JOBBA FÖR UTSATTA BARN. Eller nåt sånt Cool

Men ni har då banne mig rätt i att sessan är en böna som går sin egen väg!

Jane-Lyzell
0

6Skrattande

lizaohman
1

Meddelandena kanske inte alls var till mig, de var kanske meningen att vidarebefordra till min väninna. Vad jag fick reda på 2 månader efter dessa var att min väninna ska skilja sig - och flytta till Holland! Det kanske var pep-talk från andevärlden!!! Eftersom jag skrev om detta på Facebook så läste hon detta och kände sig faxest en aning träffad Cool men jag fick inget veta förrän för en månad sedan och sen dröjde det en aaaaning innan polletten trillade ner!

Ians
0

kul…ibland är ett meddelande inte till en själv….utan till någon runt omkring en!

Jane-Lyzell
0

8 oj dåFlört