Såg med stängda ögon!
Något hände precis, något riktigt coolt! Jag satt framför min dator och kollade på en video om astral projection. Han sa att man kunde stänga sina ögon och trycka sina ögon mot varandra lite hårt som en liten booster (för denna teckniken att ha OBE)
(jag försökte inte ha en OBE) fast jag stängde mina ögon ändo bara för att sån är jag :P och något helt otroligt hade hänt! jag såg min dator skärm IGENOM mina ögonlockar! jag såg bara skärmen i kanske 1 sec fast det var så coolt! :P
har detta hänt någon utav er? om det har hänt er och ni kanske vet hur man typ gör så att det händer, har ni lust att säga hur man gör det? :)
Eller är det bara för att jag är ett indigo barn som det gick?
Jag har då inga problem med att se skärmen ett tag efter jag stängt mina ögon. utan att klämma på ögon bollarna..eller för den skull vara indigobarn.
Det du upplevde var helt enkelt ett synfenomen som uppträder om man stirrar tillräckligt länge på något.
Finns tom bilder som florerar med detta synfenomen…man stirrar på en punkt i ett ansikte som är svart vit…där man inte ser vem personen är. Efter ett antal sekunder flyttar man blicken till den högra halvan av bilden som är vit…Då framträder ansiktet i färg och man ser tom vem det är.
På bla FB finner man ofta sådana övningar….och det är ett rent synfenomen något som produceras i din egen hjärna.
Inget som är varken mystiskt eller går att lära ut.
Jag vet, det trodde jag att det var först. Fast när det händer då är det typ stilla. Jag såg ingen färg eller så, jag såg min skärm precis som den är och videon forsatte att spela.
Det var ingen färg eller så som det blir, jag såg fast det var bara lite mörkt.
Det är lite svårt att förklara. Om man kanske kollar på en lampas volfram (den delen som glöder) så efter man blundar då ser man en färg som har tagit formen utan volframen (typ)
Fast detta var inte alls vad jag såg när jag såg på min skärm, jag såg att videon var animerad och den såg bara så "verklig" ut. Är det inte möjligt att kanske se med stängda ögon via det tredje ögat?
Jag vet inte, kanske var jag bara så trött :P det var coolt ändo, även om det är så som du säger, eller inte :P