Det Okända!
Såg det okända i går - så tråkigt - samma samma hela tiden inget nytt - Jag skäms vara medium när jag ser sådant:(((
Ja , tycker det är super trist och intetsägande- hur kan man säga att man ska t ex ge anden en smäll eller skälla på dem - herregud var är respekten för andarna:(((
Jag tycker att respekten för anden har tappats totalt i detta program och Mediumet förstärker det med att säga man kan be dem dra åt fanders. VAR ÄR RESPEKTEN OCH ETT MEDIUMS ARBETE DÅ? - Jag gillade inte programmet och det var skämmigt att se!
Om det görs TV om medium - så bör väll medium kunna titta? - eller är det endast för icke medium!? - vist kan man välja om man vill se eller inte och inte ofta jag tittar faktiskt :-)) vilket är trist för det borde vara det motsatta - som medium borde man sitta klistrad framför TV för man tycker de som jobbar är bra! - Programmet är trist - samma hela tiden och det enda som är nytt är effekterna som gör programmet skrämmande. Önskar det fanns ett program där man kunde säga "Det där är ett mediums arbete":-))
Att kunna känna stålthet som medium
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Kan det vara så att det är lite "lytes komik" inblandat i program makarnas intention….
Lite av att vilja bevisa att detta är skit. Ja man kan undra i många fall. för som sagt inget av de de visat faller under gott mediumskap! Tyvärr!
Utan är precis det du säger Jane ….pinsamt värre!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Ja på tal om samma samma hela tiden… Har vi hört Terry säga detta förr (hans senaste avsnitt)
#1 Ians
"makarnas intention….", " Lite av att vilja bevisa att detta är skit."
Vad menar du med detta? Var paret i programmet skeptisk inställda och medverkade för att visa att det är fejk?
Observera att jag själv inte sett programmet, men jag blev lite nyfiken efter att ha tagit del av det du skrivit.
2 Här måste jag säga det var ett av de bättre jag sett med Han- av sammandraget här- kändes som bra bevis om morfarn - men hur det sen var med anden elsi ? Såg aldrig programmet!
Jag kan säga så här rent generellt att det i en Tvproduktion förekommer klipp av sådant man väljer att vilja ha med o sådant man inte vill ha med…allt för produktionens skull.
Intressant i samnahanget hade varit att veta vad de klippte bort…snarare än vad de behållt. För de insatta kan bara konstatera att det ibland är de mycket små detaljerna som gör helheten…även om de inte är bra TV.
man kan även misstänka att sådant som Behövt vara med är bort klippt…
Jag säger inte rakt av att det är detta som skett…men i slutänden blir det ett fejkprogram som lämnar mycket övrigt att önska.
Det drar en publik som ifs kanske börjar fundera och söka egna erfarenheter …men i de flesta fall faller det ett lite löjets skimmer över det hela, i många av betraktarnas ögon.
Ingen av dem jag talat med tycker att detta är ett kanon program….varken bland troende och icke troende…
Då jag är lite misstänksam…så kan jag då personligen undra om det är programmakranas egentliga intention, att låta just detta skimmer framträda så starkt…eller om det bara faller på sin orimlighet att tro att man kan göra bra Tv Och behålla känslan av äkthet?
Det var vad jag menade med mitt inlägg
Alright.
Det primära syftet med programmet är nog att tjäna pengar på effektivast möjliga sätt. Detta tror jag dikterar hur det hela framställs och editeras. Jag har svårt att se att produktionsbolaget medvetet skulle göra det löjligt, eftersom det antagligen skulle generera en mindre publik.
Men det vore intressant om de rörde om lite i grytan och förnyade sig. Gesus har ju till exempel fått en liten trevande inbjudan att medverka i programmet. Det skulle jag gärna se blev verklighet :)
6 Ja det hadde varit skoj - men det tror jag Gesus är för feg för att avslöja vem han är
det är nog bara snack!
#7 Det vette tusan. Om Gesus fick en riktig formell inbjudan tror jag inte han skulle banga. Alternativt så skulle han ju kunna ha sin fina spökdräkt på sig om han nu vill fortsätta vara anonym :) Det passar ju dessutom in i programmets nuvarande spökinriktning :)
Hur det nu än förhåller sig med den saken, så tror jag det skulle bli ett väldigt intressant program för både troende och icke troende. Lite drama är ju aldrig fel :D Jag undrar förresten hur pass arga Terry & co är på Gesus? Han har ju stört deras business rätt länge nu.
8 Nja - det beror nog på innehållet