Spiritualism iFokus

Spiritualism

Etikettoff-topic
Läst 1275 ggr
Jane-Lyzell
0

Blixtar o dunder

Hua här har det gått ett oväder med Thors hammare utan dess like - spöregn och Muller- gillar inte åskanRynkar på näsan

Gamla skräck minnen sen barndommen - mins hur mamma satte oss under köksbordet när de Åskade - inte så tryckt när man var 5 ungar och en vuxen som skulle trängas och det slog gnistor ur elurtagen!

Här på Ramsbergsgården blir det ganska reäla åskväder med och man har tur om Larm o modem är hela efter det dragit fram! Internett funkar ialla fall- tur!

Hoppas det är över nu - kanske det dragit i väg till dig där du borFlört

Mysigt på avstånd men farligt för nära!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Ians
1

Jag är lite fachinerad av åskväder…men jag bor ju inte som du gör. Så jag kan kosta på mig det Flört

Jane-Lyzell
0

Glad

Lynxx
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja bor på ostkusten (Värmdö) & har bara haft 3 åskknallar hittills härute i sommar. Inget ja saknar heller.

Min björk har gulnat!

/L

lizaohman
1

Dumma björk, det är VISST sommar fortfarande!!

Här i Valdemarsvik går åskan hårt ute i havsbandet och vi har lyxen att bo så att vi får se och höra den från 2 håll. INTE kul, men fascinerande. I min barndom hände det att jag kröp under sängen och lillasyster la sig skyddande framför - då kunde jag sova :) Det är säkert härifrån min dammallergi härstammar.

Jane-Lyzell
0

3 aj då inte höst ännu((

Lynxx
0

Näe - vi har fått så lite regn att den inte får någe vatten :-(

Enda regnet e ett par tre skyfall - så de mesta rann bort innan marken hann absorbera det. Det räckte bara till gräset. Rynkar på näsan

/L