Akademin
Jag undrar ifall någon har erfarenhet av Akademin (Vendela Cederholm, Lottie Wahlin & Birgitta Tholander) ?
Jag känner dem
Mest Birgitta!
Vad undrar du?
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Så bra, Jane! Jo jag undrar över Akademin, ifall det är en bra utbildning de har?
2 Det tycker jag - den verkar gedigen! och jag litar på damerna:-))
Tack, Jane 

Hej,lizaohman!
Jag har en cirkelkompis som går hos dem sedan några år. Hon är
verkligen nöjd med dem och upplägget på utbildningen.
Om du vill höra med henne själv så kan jag förmedla dig till henne!?
Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus
Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

Jamen, har gått 3-4 år där, och startar nu som mediumkandidat hos dom i höst, har blivit godkänd enligt deras tester. Jag anser att dom är mycket seriösa i sin utbildning, annars skulle jag inte gått hos dem så här länge!
Dom tar utbildningen verkligen mångsidigt! Har även gått i cirkel hos dom, men har numera bytt till en annan vad gäller just cirkel. då det kan vara nyttigt även med andra vinklar och sätt att se på saker!
Tack Kerstina, men det behövs inte med dessa glödande recensioner!
Håller med dig millam, man ska shoppa runt så lär man sig mest! Jag gillar Ramsbergsgården (och dig också, Jane) och tänker förstås återkomma dit, men Stockholm är på bra avstånd för dagskurser. Jag har bott i Sthlm och har vänner där som jag kan sova över hos ifall jag åker dit en helg. Jag tentar av grundkursen nu på Akademin, men jag vet fortfarande inte vilken inriktning jag ska välja. Healingutbildningen i september på Ramsbergsgården ska förhoppningsvis ge lite mer svar.Jag har fått rådet att syssla med mediumskap eftersom jag har talets gåva, men man måste kanske inte snäva in sig. Det ska ju vara bra att syssla med både och (mediumskap och healing). Jag helar mina djur av bara sjutton, inte för att jag vet vad jag gör, men det blir bra resultat. Jag har faktiskt undrat ifall de gör illa sig med flit för att jag ska få öva?? Bäst var ju när jag beställde tid hos veterinären på morgonen eftersom hunden gått med stora hotspots i en vecka utan att de ville torka ut. Efter mitt första healingförsök ever så läkte de ihop så fort att jag fick ringa återbud en stund innan besökstiden. Liite pinsamt, men givetvis väldigt glädjande för vovven och mig!
Jag tycker att det är som att välja bil, måste provköra några märken för att kunna vara objektiv.
Men som en på jobbet som bara provat ett, och han tycker det är det bästa, tur för honom tycker jag.
Om det känns rätt så är det rätt.
7 Lycka till:-))