Önskar Trevlig Lördag
Uppe med Tuppen och här ska fixas frukost till alla hungriga kursdeltagare- vår Hemliga gäst- anlände i går kväll:-) och i dag blir en dag att se fram emot! och till kvällen vårat medeltida spel och fest ♥ - ha det gott alla här inne:-)). ♥♥♥
Håll tummarna för att Solen skiner hela dagen!
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
0 Så underbart ni kommer få oavsett regn eller sol, jag har ju varit med tidigare och vet att ni har det så härligt.
Själv ska jag vara lite försiktig idag, jag var till Osteopaten igår med min axel vilket gör att den idag är mer än lovligt öm så det blir att vara försiktig.
//Hellas
Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/
Hoppas att ni får trevligt på kursen :)
Trevlig Lördag 
Sajtvärd på Övernaturligt
Ha en toppenlördag alla på fina Ramsbergsgården - men VEM är den hemlige gästen?
4 Elisabeth Lannge
Äsch, vad är väl en bal på slottet …. 

Det var kanon:-)))
Ja så var Sommarhelgen över - sista deltagaren åker hem i eftermiddag! Det var en härlig mixad grupp med människor och medverkande - tackar alla -särskilt tack tillEstelle Julinmed fam.♥Anna Lindgren♥ Solsken ♥ Min ManJoel Strandberg♥ ochElisabeth Lannge♥ -Och sist men inte minst Mina härliga svärföräldraroSten Strandbergett extra tack till Christoffer som hade en fanatisk elduppvisning för oss:-))) fler bilder finns på min logg på FB sida av hela medeltidsfesten - gå in och se hela festen där:-)))