Spiritualism iFokus

Spiritualism

Etikett: andlighet
Läst 2547 ggr
[Woozy]
0

Orber och besök

Igår så har jag börjat se orber igen.

Jag såg t.o.m orber när jag var på lasarettet he he (fast det sa jag inget om) Tungan ute

Sen igår natt så såg jag även den där halva skepnaden igen, men nu gick den från hallen mot sovrummet. Nej tvärsom mena jag.

Jag tolkade det som denne ande var beskyddande och skulle kolla till oss i sovrummet. Fast jag låg på soffan och kollade på tv då.

Kan det vara min morfar som är här och hälsar på igen, och varför har jag börjat se orber IRL igen?

Jane-Lyzell
0

vist kan det vara din Morfar som besöker er och orberna kanske är ett resultat av just dettaFlört

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[Woozy]
0

Jo jag vet inte.

Jag försökte kontakta morfar men fick inget till mig.

Men jag är 99% på att det är samma skepnad som efter morfars död.

Iaf om man utgår från kroppsform, längd och hastighet, samt att man nu oxå bara såg halva kroppen.

Före min morfars död så har jag inte sett skepnader här alls, men efter hans död så såg jag denna skepnade två ggr inom ganska kort tid, och nu den tredje gången igår natt. Glad

Jag har även sett en spök-katt oxå, men jag vet inte vem katten är.

[*Maggan*]
0

Woozy varför har du inte en kamera skjutklar? det skulle vara himla intressant att få se blider på dem orber du ser med egna ögon Glad

[Woozy]
0

Jag gjorde så förut, men slutade med det då man lessnade på att fota orber.

Hade främmande en gång där jag demonstrerade hur jag skulle fota orber. Så fort jag såg en orb så fotade jag, och visade bilden.

Men det är nog 2.5 år sen och jag vet ej vart de bilderna är.

Jag är mera intresserad varför jag har börjat se orber igen.

Dock så ser jag inte orber varje dag. Idag har jag inte sett en enda.

Det går upp och ned det där.

[*Maggan*]
0

De här orberna du ser… ser de likadana ut som de man ser på foton?

[Woozy]
0

Både ock.

De vita orberna är mera som de man ser på foto, men mera koncentrerade och lyser vitt sken.

Men de orberna jag ser nu är mera som mörka halvtransparenta och i storlek med humlor ungefär. De rör sig ganska så fort.

Jag har även detta på film, och jag har funderat och funderat på vad det är som skiljer de mörka orberna med de vita. Men jag har gett upp för jag blir inte klok på det Cool

Men jag har även sett de mörka orberna röra sig sakta, men oftast så har de turbo i baken Glad

[Woozy]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag hittade en bild på en orb fotad i badrummet i den gamla lägenheten.

Jag har förstorat bilden och ljusat up för att man skall se bättre.

[Woozy]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hittade en till bild.

Jag fotade då garderobsdörren öppnades (oxå i gamla lägenheten)

Jane-Lyzell
0

Hmm, svarta fläckar som flyter kring i ögat - kan vara glaskoppsavlossning - så kontrolera hos ögonläkaren . så det inte är det!

För högt socker kan det bli så med!

Orber är spännande om det är andar i dem - annars kan det vara vad som helst - energi orber- damorber - fuktorber etc….Tungan ute

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[Woozy]
0

Nä de svarta fläckarna vet jag vad du menar. De fläckarna ser man i 2D, ej 3D Oskyldig

Damm och fuktorber ser inte så ut när man fotograferar de.

Glad

[*Maggan*]
0

Tack för svar Woozy Glad

[Woozy]
0

Va så lite så Tungan ute