Spiritualism iFokus

Spiritualism

Etikettövriga-mediala-områden
Läst 834 ggr
Winta
0

Drömmen

Jag är inte proffs på att drömtyda och undrar om kanske någon kunde tyda vad det betyder.

Drömde om att jag flyttar in i annan lägenhet. I början innan vi kom in så åskade det och jag tänkte på min äldsta hund, (som dog 8 maj i år) att hon var rädd för åska och jag mötte henne att flytta henne till tryggare plats. (mindes inte mer efter) sen gick vi in i våninghuset. En område man kände igen, (på riktigt så bodde min mormor där för ngr år sen innan hon dog). Men ingången var annonlunda och lägenhet också. Det fanns folk som hjälpte mig med flytten, under tiden var det mest att gå in och ut med varorna, träffa folk/prata osv, och titta runt i lägenheten osv.

Vad betyder de? Vore tacksam :)

Jane-Lyzell
0

Vad var din känsla i drömmen? och hur kändes det när du vaknade?

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Jane-Lyzell
0

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Choklad
0

Jag tror att du ska flytta inom dig själv..

(såvida det inte rör sig om en sanndröm)

du byter ett läge inom dig själv till ett annat.

och det bekräftas genom att det kommer energi genom blixtarna, och den kommer snabbt och oväntat ochfrån ett oväntat håll..

du förknippar detta med din hund som finns på andra sidan och med detta kommer det trohet och hjlp, du får stöd i det som ska (eller sker) just nu.

Kan vara att din hund finns hos dig och stöttar dig från andra sidan, men att du ska vara trygg i det som sker fastän det kan vara och kännas ganska våldsamt, att du är trygg i dig själv och står på säker grund.

Kanske att du snart (eller i nuläget) ska se på saker och ting ur ett annorlunda perspektiv.

U R us

Winta
0

Tack för era svar! :) Kul se hur ni uppfattar frågan.

Under tiden jag har funderat vad det kunde mena och forskat lite. Senare förstod jag att det kunde kanske handla om förändring/förnyelse. Och det kanske stämde nog.. bra när det kom en god nyhet igår som påverkade en del. Vet inte om det är denna eller om det kommer annat framöver…