Kärlek - Huhh?
Hej på er! :}
Jag har 3 systrar. Den ena är tillsammans med J, den andra är tillsammans med K och den tredje är tillsammans med H..
Killen jag var tillsammans med innan jag blev tillsammans med min nuvarande pojkvän, H, hette samma namn som min ena systers man, J. Det varade inte så jätte länge… Någon månad efter att det hade tagit slut, så började jag prata med en kille lite smått, K - samma namn som min andra systers man. Blev inte så mycket kärlek av det, men vi pratade lite.
Veckor och dagar gick, sen började jag prata med min nuvarande pojkvän, H - samma namn som min tredje systers man. Alla har sagt att jag och min syster är så lika, trots att hon är så mycket äldre än mig. Nu är vi tillsammans med killar som har exakt likadana namn, och inte bara det…. De är födda samma år, och det skiljer 2 eller 3 dagar mellan dem.
Vad är detta? Det är läskigt, men både häftigt. Vill egentligen inte skriva om min nuvarande nu, han svarar mig inte… Men ja.. Det är en annan sak. Vore kul om jag kunde få reda på lite mer. Om någon vet lite mer om sådant här. Vad detta säger?
Ha ha ha härligt - ni är nära varandra helt enkelt
Band er emellan!
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
#1: Haha tack :) Om detta nu håller, det är väl bara att hoppas.

Tog ett tag innan polletten trillade ner.. kul är det!! 

Vilken grej! Jaa, ibland blir det bara så där, och säkert är ni nära varandra som Jane säger 
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Det kanske var att ni önskat det