Döda och verklig smärta
Nu har jag två problem och jag vet inte om jag bara är totalt knäpp i huve å borde läggas in eller om det här är verkliget.
Jag har alltid haft väldigt konstiga Drömmar och ibland är dom så verkliga att jag tror att det har hänt. Jag har även hela mitt liv varit extremt kännslig för stämningar i luften. Tex: Min mamma skulle flytta till en lägenhet å ville ha med mig. Lägenheten låg på 6e eller 7e våningen i ett hög hus. Jag visste inte vilket hus det va utan bara följde mina fötter å det var rätt. Innan jag ens hunit in i hög huset fick jag huvudvärk yrsel och illamående å det blev bara värre å värre ju närmare lägenheten vi kom, hann inte ens sätt foten i lägenheten förns jag var tvungen att springa ut för kännslan var extremt ombehaglig i lägenheten. Den var arg och extremt kvävande.
Ett år efter min morfar dött så började jag drömma om honom. Han å jag stog aldrig varandra nära. Det började med Drömmar sedan så hörde jag honom innan jag skulle sova. Å då kom flera röster samtidigt så kunde inte sova på flera månader å fick sömnmedicin för det. Innan min far hjälpte mig med det problemet.
Nu så har jag ett nytt problem, när jag sover så drömmer jag ibland om avlidna människor jag inte ens har träffat. Å dom visar mig hur dom har dött. Å Jag vet inte om det verkligen händer eller om jag seriöst borde börja äta medicin för det. Sedan så har jag så otäcka å våldsamma Drömmar att jag kan vakna med extrem huvudvärk, smärta i kroppen och ibland blåmärken. Å då har jag frågat min pojkvän om jag har rört mig mycket men jag ligger oftast helt stilla när jag sover. Jag har vaknat upp med tumavtryck på mina armar.
Så är jag spritt språngande galen eller vad händer mig???
Allt ordnar sig tillslut
Kanske de kommer till dig för att få hjälp att komma över till den andra sidan?
Om det är som Gahella säjer så bör du ta kontakt med ett spiritualistisk medium som kan ge dig information, litteraturtips, kursförslag mm
Det behöver vi alla som har och får denna typen av upplevelser när vi vet inom oss att vi är fullt friska och inte inbillar oss.
Om du bestämmer dig för att kontakta ett medium så hör av dig till flera tills du känner att personkemin stämmer och att detta medium verkligen arbetar på ett sådant sätt som kan hjälpa till vid sådana här typer av upplevelser. Det finns många olika sätt att arbeta på.
Hoppas att du får framgång och hittar de svar du söker.
Annika
Carpe momento
Hej Neess,
Du har redan fått fina råd så jag kan bara skriva att jag känner med dig, det är en jobbig situation där man inte vet varken ut eller in.
Vi har många artiklar härinne och jag har puffat upp några stycken.
Läs och botanisera och ställ sedan frågor, dt finns alltid någon som kan svara.
Man behöver inte ha det som du har just nu utan det handlar om att lära sig att stäng av och på, discipliner sig.
Men för att kunna göra det behöver man först lära sig förstå va som händer, varför det händer osv.
Jag ser fram mot att få läsa mer om din utveckling oavsett om du väljer att helt stänga ner eller kanske vidareutveckla din öppenhet.
//Hellas
Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/
Jag skulle inte käka medicin, om dom är intressanta. Det kanske är ett tecken på någon framtid? Man kan dricka rogivande te innan man somnar, kvällsro Friggs. Skriv gärna mer om det händer nåt nytt. Hej
Tack för alla råd men hur ska jag hitta ett medium? På gula sidorna? Jag vill ha hjälp med det här, men jag vill inte ha hjälp av någon som inte är på riktigt.. Det finns ju ganska många som gör narr av en med spirituel tro och vill bara dra in pengar på den genom att bluffa.
Allt ordnar sig tillslut
I länken kanske du kan hitta rätt Neess.
Sen vill jag informera dig om att- man kan ge sig själv tummavtryck eller handavtryck - då man sover - jag själv gör det då jag håller armarna i kors och håller i mina egna armar - har stora fingrar ibland efter mig själv
Sen får du ha med i beräkningen att just sömnmedecin ger mardrömmar många gånger , tyvärr.
Jag tycker du ska ha både ha Läkar hjälp och ev ett medium - svårt att hjälpa dig per forum - men rösterna du hört - Vad säger de?
Vänligen Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
När jag hörde dom så var det massa babbel kunde i förstå något, den ända röst jag urskilde var morfar å han sa förlåt mig. Drömde även om honom å han hade ett skinande ljus omkrig sig å han sa säg till din mamma att jag är ledsen. Han dog innan mamma skulle åka ner till honom i spanien och han var inte den bästa personen precis. Och mamma hatade honom i princip det var bara jag som grät när han dog…
Allt ordnar sig tillslut