Spiritualism iFokus

Spiritualism

Etikett: andlighet
Läst 1230 ggr
Annisangel
0

Snälla, någon??

Idag hände något mycket märkligt med mig när jag var nere på stan…

Jag gick och strosade som vanligt och njöt av att ha lite egen tid. Så med ens kände jag mig konstig och tittade runt mig. Det var inte den stad jag gick i bara sekunden innan. Det var helt andra hus, men gatsystemen var lika så jag lyckades hitta busshållplatsen för att ta mig hem. Men hållplatsen var inte heller samma…

Så när bussen kom började jag "komma tillbaka" och jag kände igen namnen på destinationen och jag ville skratta av lycka, äntligen kände jag igen mig…

När jag klev av hemma var jag fortfarande skakis i knäna. Någon som kan ge någon vinkel om vad som hänt????

Kramis på er!Skrattande

Många Goa Kramar

Annisangel

Maikailoa
0

Låter som att det skulle kunna vara en sådan där spontan insikt. Det lär förekomma emellanåt men sannolikt är endast några få dokumenterade.

I så fall är det en subjektiv händelse som inte kan förmedlas till andra.

Jina.
0

Kan vara ett inblick på ditt förra liv. Inte många som får uppleva det.

Fick du även en känsla av att vara en annan person?

www.mediumjina.se

Annisangel
0

Ja, jag var inte samma som jag är idag… Verkligen en skum känsla!

Tack Jina!!Glad

Många Goa Kramar

Annisangel

Jina.
0

Varsogod Glad

www.mediumjina.se

Agnostiker
0

Mycket intressant ja jag tror oxå att det kan vara ett annat liv. Om du tänker tillbaka minns du om du såg någon, vad för slags kläder hade denne.

Tack för att du delade med dig av den upplevelsen{#emotions_dlg.smile}

Annisangel
0

Jag kommer inte ihåg så mycket mer än jag hade väldigt ljusa kläder och kände mig i total harmoni med allt. Lite ironiskt att jag var alldeles skakig efteråt. Men det kan jag tro bero på att kontrasten till denna verklighet var så pass stor.

Många Goa Kramar

Annisangel

Annisangel
0

Jag var helt ensam fast det sekunden innan varit massor av folk och det var strålande sol när det sekunden innan regnat…

Många Goa Kramar

Annisangel