En ängel
Hej Hej.
Det är en hängelse jag har funderat lite på, en dag när min kompis var hema hoss mig och hon måde dåligt. Så bad hennes kille för henne. Han sa det vid ett senare tillfälle.
Men när han bad för henne så kom det en ängel hem till mig ock skickade en helande regnbåge till henne. Dena ängel var stor och inte så lik de änglar man tänker sig. Utan skenet var lixom guldaktigt och hans dräkt var grön, blå, orange och röd samt alla andra färger i regnbågen fast inte lika dominanta som dom första. Han hande guldskimer runtkroppen och guld/gul/vita vingar som såg duniga ut.
Hella ängeln gav ett ganska kraftfult utseände och han var där ganska länge mellan 10-30minuter och healade henne.
Är det någon som känner igen dena ängel? Har någon annan träffat honom? Vet ni om just dena ängel är speciel på något sätt eller är det bara en vanlig healing ängel?
Hällsningar
Det verkar som du hade besök av ärkeängel Rafael som visar sig som ett grönt ljus, guld står för gudomlighet så jag är inte förvånad av dessa färger :)
Vi upplever alla änglarna individuellt men på din beskrivning så fick jag till mig Rafael direkt.
Rafael är den ängeln som healar men han kan även hjälpa till med överflöd och skydda dig när du är ute på resor.
Tack för att du delar med dig av denna fina upplevelse!