Spiritualism iFokus

Spiritualism

Etikettmedialitet
Läst 1101 ggr
Elpida
0

Sällskap

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I lördags hade jag sällskap - hela dagen. Det surrade och buzzade i bakhuvudet med jämna mellanrum hela dagen och kvällen. Jag blir så glad… och samtidigt så himla ledsen att jag inte kan känna vem det är. Jag vet att andevärlden står och knackar på lite på min dörr, att mina hjälpare vill ha kontakt. Måste försöka få lite egentid och lugn så jag kan meditera, känner starkt att jag är i en fas där jag skulle kunna ta ett steg framåt nu.

Kanske är det dags att ta en tur till mitt inre rum, där har jag haft de bästa stunderna med andra sidan. Kyss

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Elpida
0

Många av oss lever ju i familjer, har barn som behöver hjälp, ett hem och djur som ska tas om hand, ett "vanligt" jobb och kanske lite träning vid sidan om. Hur gör ni för att få er egentid? Bokar ni tid med er själva? Fasta dagar och klockslag i veckan? Tar ni tillfällena när de dyker upp?

Intressant att höra och få förslag!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Jane-Lyzell
0

Låter som det är dags Elpidia - härligt - sätt dig och kontemplera så får du se vad de vill!

Jag har bestämda tideroch dagar då jag sitter i cirkel och meditationer- ibland även spontana sådana!Tungan ute vist bokar jag tid med mig själv- annars blir det ingen diseplin.

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"