Vill du träffa ett medium? Nytt TV-program!
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Någon som nappat??
Jag såg att Gesus anmält sig
Det kan ju bli spännande.
Vet du förresten nåt mer om programmet? Det vore intressant att få veta vilka medier det är som kommer att medverka.
2 aha kul- så vi ska få se Gesus i tv- kan ju bli intresant
Nä tyvärr vet inte det - trist om de blir de gamla vanliga

Anmäl dig, Jane!!

Jag tycker det börjar bli rätt så tajtigt nu med dessa skeptiker som ska vara med överallt och förnedra och nedvärdera en grupp människor och deras tro.
Att de vill lägga såå mycket tid och energi på något de inte alls tycker om
Jag har sagt det förut och säger det igen;
Om jag hatar t.ex. golf så går jag ju nte på olika golfforum och spyr galla över deras intresse..Nej, jag låter de vara ifred då jag inte alls finner ngt intresse för att lägga min tid på något jag inte alls tycker om.
Jag undrar om dessa människor kan ha ett så fattigt liv att de letar upp något som de kan reta upp sig över så livet blir lite mer spännande..?? Eller vad är syftet??
Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus
Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!
4 Vad jag förstår är redan mediumen antagna - vilket får vi hopas inte är samma medium som i det okända - är lite tradit med dem, tycker jag- behövs nya medium!
Då ska väl jag vara lite motfalls, tycker ni inte att det börjar bli inflation på de här programmen?
Nu vill jag inte dissa det här programmet, det kan ju faktiskt bli jättebra och högre klass än Det Okända som känns väldigt trist och ointressant
.
//Hellas
Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

#4 Mycket handlar nog om ömsesidig misstro, en del missförstånd i kommunikationen, och en nypa vrånghet,