Spiritualism iFokus

Spiritualism

Etikettmedialitet
Läst 1155 ggr
Elpida
2

Snart så...

Igår när jag låg i soffan såg jag hela tiden i ögonvrån någon som rörde sig fram och tillbaka, ibland glittrade det till små ljuspunkter. Slöt mina ögon och bad personen komma in i min sfär och presentera sig. Det pirrade i hela kroppen men jag kunde inte få riktigt kontakt. Inga bilder eller ord. Ändå var jag så glad, för jag känner att det är så nära nu, det behövs bara så lite så lite för att jag ska fixa det här… Frågan är bara hur jag ska komma ända fram? Det kan verkligen inte ha att göra med rädsla längre, jag känner ju bara glädje och längtan varje gång jag har någon med mig.

Jag har stora förhoppningar på att jag kommer ta ännu ett stort kliv i augusti när vi träffas på Ramsberg. Förra årets träff tog jag ett jätteskuttGlad. Det är sååååå spännande!!!!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Fjäril
0

Vad härligt Elpida!

Nej det behöver inte vara en rädsla som gör att de inte når fram till oss. Det kan helt enkelt vara så att det inte är "meningen" än och ibland väntar de lite.

Jag tror också (jag menar inte att du gör så, utan generellt) att ju mer vi inte krånglar till det med att fokusera på att göra "rätt" hela tiden, så är vi mer avslappnade och mottagliga om vi är bara är.

Kram!

Sajtvärd på Övernaturligt

Elpida
0

#1 Jag tror heller inte att det är meningen riktigt än, även om det är nära. Jag försöker verkligen inte krångla till det alls, jag bara bjuder in och sedan väntar jag. Glad

"Du har alltid två val"

Fjäril
0

Det gör du alldeles rätt i tycker jag Glad Dom är ju dig nära och du känner av dem, så nog är du "framme" snart.

Sajtvärd på Övernaturligt

Ians
0

Det kommer när du är färdig, för det. Eller när situationen är den rätta.Du har ju redan kommit en bit på vägen. Så snart lossnar det!

Jane-Lyzell
0

Vad Spännade Elpidia - du får se dem när de kanGlad

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Elpida
0

Men jag lääääängtar juGlad. Allvarligt talat, det känns bara som en pytteliten tröskel… och lite mer tillit till mig själv. Jag vet att jag kommer att kunna kanalisera en vacker dag, och det räcker just nuFlört

"Du har alltid två val"

Jane-Lyzell
0

6 Ha ha ha - då är det snartFlört

Hellas
0

Åh så roligt, det är så mysigt att lösa om de där subtila framstegen där man går från klarhet till klarhet.

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Jane-Lyzell
0

( Ja verkligen det är guldkornFlört