Spiritualism iFokus

Spiritualism

Etikettvägledning
Läst 853 ggr
[Ambrosia]
0

Ser saker igen. :/

Jag blir irriterad på alla gråa eller mörka själar eller vad det nu är som stör mina fantasier. Jag vill kunna fantisera om kvinnan jag älskar utan att jag ser massa andra konstiga saker. Ser armar som sträcker sig efter mig hit och dit och ansikten och ja you name it. Jag riktar mitt guld svärd mot dom och får dom och motar bort dom. Men jag tycker om att tänka på kvinnan jag älskar. Det är väl inte så konstigt. Och meditera kan jag inte heller göra längre, då ser jag också konstiga saker. Blir irriterad på alla dessa vad det nu är som avbryter mina meditationer och fantasier/vislueringar, what ever. Så nu kan jag inte fantisera. Ahhh jobbigt :(. Nu menar jag inte att jag brukar sex fantisera. Utan bara fantisera att jag pratar med människor och så.

Hur gör ni när ni ser läskiga saker? Hur får ni bort dem? Jag be Gud och mina andliga guider och änglarna om beskydd och stänger mina chakran och stänger ner mitt inre ljus lite på kvällen. Och ja det hjälper, då ser jag inga själar som inte gått över till andra sidan. Men vad gör jag med dessa i*****r som stör mina fantasier och meditationer? Hur slutar man se dem? Nån som har någon ide?

Kram från Lisa :)

ellen1960
0

Hm, jeg tror ikke på sjeler som sitter fast…. Men det kan være enten bare noen som prøver å si deg noe, eller noen veldig umodne sjeler

Prøv å tale rett til dem, spør hva de vil deg, og om de ikke vil deg noe be dem om å la deg være ifred.

En annen sak….har du noen gang lekt slike leker som glasset går og slikt, det kan gi slike "størninger"

[kvasthilda 72]
1

Jag har skickat ljuset på dom innan jag började jobba med änglarna och då funkade det bra, nuförtiden ber jag ärkeängel Michael hjälpa mig och det funkar fint nu :)

Tänk på att alla andar har varit någons mamma,pappa, dotter, son osv så även om dom skräms så önskar jag att vi behandlar dom med respekt som om det är levande vi har att göra med, jag blir så ledsen när jag hör medium som befaller och är ohyfsade mot anden… Det är inte många andar som väljer att verka skrämmande, dom är mer frustrerade och mår dåligt så snälla behandla dom med respekt…

Hellas
0

Du skriver om att det här uppstår då du fantiserar vilket får mig att tro det handlar om dina egna inre rädslor. Det finns ingenting som kan vara mer skrämmande än vår egna fantasi.

Jag tycker att du fått fina råd, sänd ljus och kärlek till det du ser oavsett om det är fantasi eller andevärlden så förtjänar dina upplevelser respekt.

Försök se skönheten och glädjen i dina fantasier och istället för att reagera negativt, fundera på varför de uppstår.

Jag vet inte hur du mediterar men det kanske skulle vara bra om du använder dig av en guidad meditation där du inte tillåts vandra iväg i dina egna fantasier.

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

[Ambrosia]
0

Hellas: Som The Secret då? Att jag ser det jag är rädd för?

A okej, ska försöka behandla dom med respekt. Men jag tycker inte dom behandlar mig med respekt. Varför ska dom avbryta mina fantasier och skrämma mig? Eller jag blir inte så skrämd längre, mest irriterad.

Vet inte varför jag ser dessa konstiga saker. Men i går såg jag inga i allfall, det var ju skönt. Hoppas jag inte gör det i dag heller.

Tack för era svar. Det är svårt när man ser saker som man inte riktigt förstår.

Kram från Lisa :/