Spiritualism iFokus

Spiritualism

Etikettoff-topic
Läst 731 ggr
Ians
1

Märklig morgon...

Vaknar av o till av att det luktar kaffe….konstaterar att stora dottern har gått upp tidigt…..

Somnar om….det bidde sent i natt innan jag somnade….

Kl 08.20 vaknar jag med ett ryck av att jag hör en röst som klart o tydligt ropar på mig…MAMMA!!….så klart att jag tror att det är min stora dotter som står i hallen o ropar!

Jag svarar JA…inget svar…så jag går upp får en känsla av att något hemskt har hänt….

Så jag ilar ut i hallen…ingen där …ingen överhuvudtaget mer i huset…förutom jag o djuren…

När jag kommer ut i köket upptäcker jag att kaffe bryggaren står på o har gjort så i Många timmar……o den håller på att bränna…

Stänger av den…tackar Universum för beskyddet…av både mig o kaffe bryggaren…Flört

Märklig händelse……VEM var min räddare tro?

Ians
0

Stora dottern? Hon sover som en stock fortfarande även hon en Nattuggla…..o vi hade ett långt o givande prat till kl 02 i natt…..

Mitralis
0

Oj, det där hade ju kunnat sluta riktigt illa Förvånad
Tur att det var någon som vakade över dej.
Gissar att du kommer att köpa en kaffebryggare med termoskanna som stänger av sig själv efter 15 min. Vi har en sådan som vi är väldigt nöjda med.

Ians
0

Har haft funderinga på DET Ja! Även innan då jag hatar när de här hemma glömmer att hälla det nybryggda kaffet på termosen…..

Hatar "strongt" kaffe ……starkt Ja men Sur strongt…Nej! Och när de tom gång på gång tar sista bönorna o gör en sådan odrickbar bryggd av det då kan man hålla sig för skratt på morgonen….

Nu fick ju detta en Helt annan dimention dessutom….så jag skall kolla på en sådan bryggare JA!

Jane-Lyzell
0

Oj då Förvånad Härligt du blev varnat - dom e för goa våra andevännerFlört

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Elpida
0

Vilka fina medhjälpare du har Ians - antar att du tackat och bockat ett par gångerKyss

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Skogshumblan
0

Så underbart att läsa jag blir varm inombords!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

liawilson
0

åhh så otroligt häftig händelse. Snacka om beskydd.. =) Kul!

*Kärlek & lycka*