Själsläkning *_*
Jo jag måste bara dela med mig.
koalini och mannen hon samarbetar med (xxx) har hjälpt mig att få tillbaka HELA mig.
Jag älskar SKYPE.
redigerat - reklam- för något som vi tar avstånd ifrån här på Spiritualism iFokus!
//Jane
Spännande tid vi lever i.
MÖRKRET GÖMMER SKATTEN 
??? Härligt bild och kul du fått hjälp!
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Herre jösses!… Blev du av med ett gäng aliens och en busslast demoner, eller? Det är så man blir mörkrädd på riktigt.
Bristen på kommentarer säger nog det mesta. Det är i alla fall positivt även om just jag föredrar att reagera.
Ha ha ha tycker bilden påminner om en viss skeptiker som talar om Gröna Grodor
Förstår hur du tänker. Men minns att vi är på ett "troende"forum här. Vem ska avgöra vad som är "rätt" att tro på eller inte?
Jo, jag vet… Jag reagerar på knasiga saker, och har inget med tro att göra… utan vanligt enkelt bondförnuft.

#4. Dessutom tror jag, om jag nu inte missminner mig helt, har även troendeforum reagerat på just det som personen ifråga förmedlar. Fast jag kan ha fel där.
Ja, det var nog därför jag kände att det kanske var ok att reagera lite spontant som jag gjorde. Men det syns förhoppningsvis att det är lite skämtsamt mot #0… blandat med djupa pannveck gentemot Koalani.
som vanligt avhåller jag mig från att resencera olika sajters moderering

#8. Jag har inte resencerat andra sajters moderering om det var det du ville påpeka. Om det var bra eller dåligt har jag överhuvudtaget inte kommenterat, eller hur?
Det gläder mig att du mår bra White Lady och att du hittat din egna metod för själslig läkning oavsett vilken metod du använt.
Sedan är väl inte den person som du rekomenderar min egna melodi…snarare tvärt om och det är ingenting som jag skullre rekommendera till min värste fiende.
//Hellas
Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/
Om någon blir hjälpt av en person är det bra oavsett!-vem det är så länge det hjälper och inte själper!
Och ts tyckte det hjälpte h*n så var glada för det!- Ni kommer aldrig kunna stoppa den omnända personen som hjälpte- allt är säker inte dåligt! och jag förstår många har aggm - så låt denna tråden vara nu - som den är - en glädje av att ha blivit hjälp!
# 11 Tack Jane,,,,
Min glädje är obeskrivlig i alla fall *_*
redigerat - reklam- för något som vi tar avstånd ifrån här på Spiritualism iFokus! //Hellas
MÖRKRET GÖMMER SKATTEN