Öppna 3:e ögat
Alla tips om hur man kan öppna 3:e ögat helt, tas tacksamt emot

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"
"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"
"Don't be normal, stay paranormal"
Swedenborg fick mig att tveka på att man verkligen kan se andar med sina fysiska ögon. Om man tror det, så kan det bero på att man ser andar väldigt klart och tydligt rent andligt, för ögonen är fysiska….inte andar. Jag ser dom inte så tydligt, så därför vill jag ha tips om hur man öppna 3:e ögat helt!!
Värmland"
antar du menar ensam träning?
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Ja precis
Värmland"
Meditation och symbolträning att hålla kvar bilderna mentalt - är mitt bästa tipps!
Tack Jane…..men vad menar du med att hålla kvar bilderna mentalt?….menar du bilder från en symbolträning?
Värmland"
När jag ser "spöken" så är det oftast flyktigt - de rör dessutom på sig, de rackarna. Efter bara några minuter så börjar jag fundera på om jag inte inbillat mig. Jag har kommit fram till att man måste försöka hålla fast bilden, utan att lägga till eller dra ifrån, det kräver övning - och tilltro till sig själv, inte minst! Kanske minnesträning kan vara nåt - ni vet, när man vänder upp på bilder och får titta en kort stund och sedan ska man återge vad man sett?
Jag ser bara inre bilder av dom och ibland skuggor och rörelser i ögonvrån…..men inget mer.
Värmland"
#6 Fniss, att de inte vill stå still då
!
Själv ser jag den på lite olika sätt det bara händer så att säga.
Har aldrig funderar över hur det sker.
Det är inte ofta jag ser dem klart och tydligt med mina fysiska ögon utan det blir då mest en skugga.
Det händer dock att de visar sig på samma tydliga sätt som om det vora vilken solid människa som helst.
Men oftast ser jag dem med tredje ögat, de liksom syns men ändå inte 

//Hellas
Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/
Ett bra sätt att träna det tredje ögat är att sitta i ett mörkt rum och tända ett ljus. Ha ljuset ungefär 1 m från dig. Titta på ljuslågan så länge som du mäktar. Sedan blundar du. Nu ser du en ljuslåga i ditt tredje öga. Träna på att hålla lågan kvar i mitten.
Så småningom bleknar bilden bort. Då kan du åter titta på ljuslågan, och blunda. Men gör inte detta mer än två gånger per tillfälle.
När du sedan mediterar så ska du märka att du kommer se en stjärna, denna är mycket tydlig och det första du får.
5 Det finns massor av träningar du kan göra morganLefey- var een bra övning!- annars kan du bestämma bilder att se som du försöker hålla kvar - längre och längre - till ex ett äpple så du kan se alla detaljer och hålla kvar bilden flera minuter - i början kanske det endast går någon sekund eller två:-)))
Träning ger färdighet- lycka till!
Tack Morgan och Jane….jag ska testa detta!!
Värmland"
11 Lycka till och berätta hur det går
Tack!!
Värmland"
Lycka till Ghosthunter