Spiritualism iFokus

Spiritualism

Etikett: andlig-inspiration
Läst 4741 ggr
Ians
1

Medium som inspirerat er...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Alla har vi någon som inspirerar/inspirerat oss mer eller mindre….

Kanske en läromästare någon som fungerat som bollplank och vägledare….

Jag har själv två stycken som min guide har utsett åt mig….En som jag ramlat över flera gånger under en längre tid ca 10 år nu…som jag vetat helatiden att jag kommer att ha mer att göra med längre fram…..

Idag har vi kommit så långt att vi börjat lära känna varndra  dessutom….Hasse Nyander som jag träffade på en språk kurs för många år sedan….Då visste jag att jag kommer att se mer av honom fram över…men funderade inte på det så mycket.

Några år senare blev jag meddragen till en stor seans av en arbetskamrat…och gissa vem som höll i den, jo Hasse!

Var på en privat sittning med honom…men det gav inte så mycket, just då…ändå visste jag att det kommer mer….

Tillslut skrev han en bok som min Guide tyckte att jag behöver läsa o så korsades våra vägar igen….

Skall bli kul o se vad det landar i tillslut….

Den andra är en kvinna som jag träffade hennes dotter från början i stallet. Eftersom vi båda är inbitna häst människor….vi kom så småningom att tala om mediala saker och hon berättade långt om länge att hennes mamma är medial…

Det tog några år o så sökte jag upp hennes mor…..Troligen var tiden mogen.

Där fick jag en aha upplevelse utan desslike! Och jag kände att jag börjar hitta hem…..Michelle Malmberg tog mig ur garderoben…..

Vad det blir tillslut av detta vet bara andarna…men de har väntat på att jag skall våga sticka ut näsan ur garderoben o se in i ljuset!

Nu vandrar jag lite halv berusad runt i tillvaron o prövar mina små vingar för att hitta Mitt arbetssätt….

Vilka har inspirerat Dig o varför?

Jane-Lyzell
0

De som inspirierat mig är många - men de som mest inspirerat mig är Ande världenKyss

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[Lady-Oona]
0

Ja, det är flera som har varit inspiratonskällor och de flesta är i Andevärlden nu…Torsten, Lennart, Eira…..men också andra andliga personligheter…Birgit, Majorie och nu levande, Inga….

så jag får väl säja som Jane, andevärlden inspirerar mig…

Elpida
0

Det händer mig då och då oxå Ians, att man bara vet att en person man träffar kommer att spela roll i ens liv längre fram. Det är en ganska häftig känsla.

Det är svårt för ömig att säga att andevärlden inspirerar mig för jag kan ju inte tolka dem än - även om de vet att jag längtar Flört. Vi som inte är födda färdigutvecklade med gåvan får ju kämpa lite extra. Någon som jag faktiskt ser upp till och som jag tycker har många sunda tankar och idéer är faktiskt vår egen Lady Oona. Annars letar jag fortfarande efter någon på lite närmare håll som skulle kunna pusha och hjälpa mig framåt.

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[Lady-Oona]
0

Tack Elpida, nu blir jag rörd…så roligt att kunna inspirera andra…KRAM

Elpida
0

#4 Kyss

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[Lady-Oona]
0

Kyss..njut av dagen..kram

Tuva-Lena
2

För mig kom andarna och knackade på dörrren, och alltid på natten. Jag blev fullständigt skräckslagen och bad dem fara å flyga! Sedan träffade jag dem när jag var på väg ner till stallet, eller om jag satt o läste nån kväll i lampans sken.. fullständigt iskall och skräckslagen fortfarande.. Så dog en kär vän, jag var helt nere och kände mig övergiven så jag kontaktade ett medium på nätet. Efter det var karusellen igång.. började i den "ofarliga" ändan med reiki, sen blev det kurs på ÖN och efter det en kurs i häxkonst och magi. Gissa om jag står stadigt på fötterna idag..? Glad Jag inbillar mig ingenting dock, vet att allt jag vill förändra alltid kommer inifrån.. Kyss

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."