Jag ger inte skeptikerna min energi mer!
Känns så skönt att inte behöva ge dem min energi mer och ibland går jag in på deras sida för att se - vad de pysslar med och vet ni - de står och stampar på samma fläck hela tiden - som trilskna barnungar !
Min känsla är att de är ugna och oerfarna pojkar- som blir trumpna om det inte får sin vilja igenom - det där med att män inte växer upp stämmer ganska bra på dessa stackare - får jag nog säga!
Vare sig ni troende går in i deras getingbo eller inte - kommer de fortsätta idka hetsjakt på oss för de är så rädda att vi skulle ha rätt!!!
Uppmanar er att skit i dem - skriv på era troende sidor istället - så kanske de lär sig något vettigt en att stånga sig blodika i tungvrickning och raljerande över oss mediala!
Upp till kamp att inte bemöta dem!!! Och idka fokus på de ni är bra på istället - det mediala!
Är det seriöst sökande kommer de så småningom och då förhoppningsvis i ödmjukhet!
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
#0 *Gilla* 
//Hellas
Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Bra att du äntligen kommit underfund om deras agenda 
De e samhällets & nätets TROLL & Energitjyvar. Andliga analfabeter.
De e synd om dem - fast det e de inte medvetna om själva. Var & en lever i sin egen verklighet. En del e mer medvetna än andra & kan bara se på när de envist fortsätter att dunka huvet i väggen - isf att leta upp dörren.
Det andliga får de köra i ngn annan reinkarnation.
De har detta & säkert ngr liv till - som ska ägnas åt att lära sig ödmjukhet. En svår konst - som tar tid!
Ngt som vi ser bevis på dagligen i rapporteringen från hela planeten.
/L
Tack ja jo vist är det så
Jag har faktiskt aldrig varit inne på skeptikersajten och jag kommer aldrig att börja heller, för jag lägger heller ingen energi på det. Dom är som en gammal grammofonskiva som har hakat upp sig….och dom vänder ju aldrig på skivan heller….
"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"
"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"
"Don't be normal, stay paranormal"
Otroligt bra skrivet 
Bra skrivet Jane…och jag kan bara hålla med…
tack
Vet vad du menar Jane. jag blev ju bannad på livstid därifrån i december (har ingen aning om varför) och även om jag tyckte det kändes för djävligt just då så inser jag med facit i hand piotrr gjorde mig en stor tjänst.
Nu "slipper" jag stånga skallen blodig med folk som inte är intresserad av vad såna som lilla moi har att säga. jag ser hur andra fortsätter att stångas och jag undrar bara hur de orkar… 
…det leder ju ändå aldrig till något konstruktivt 
Det roliga är att Skepticism står närmare oss än vad många av dem tror. de har några grenar som nästan går hand i hand med oss, Religiös skepticism, och Värdeskepticism bland annat men sådant vill de inte veta av.
Men tyvärr har de stångat sig blodiga på just "vetenskaplig skepricism" vilket är den tråkigaste av dem alla, och den gren som absolut inte ger någonting av värde tillbaka till dem själva förrutom negativ energi…
. och det roligaste är att om vi tänker efter och analyserar deras sätt så förstår vi orsaken..
Jag har en lösning på problemet. Låter man dem vara ifred att tjura så stör de inte. Så en uppmaning till alla borde vara att undvika just den sidan i någon månad. då har de ännu mindre att snacka om, och känner sig kanske uttråkade.
Nackdelen är dock att de förr eller senare hittar hit och börjar bråka
Tror du har rätt webbsmurfen.
Så länge det finns "troende"entusiaster som ställer upp på diskussioner på skeptikersajten så minskar trycket av skeptiker på troendersajter…
En teori bara dock - har inga vetenskapliga bevis som stöder den tesen 
Jag får bara negativa energier då jag någon enstaka gång går in där nu så det är lika bra att låta bli!
Här har de inte mycket att hämta skeptikerna - det får spela efter våra regler här
Jag låter bli jag med numera.
Man blir bara så arg eftersom allt man skriver är fel i deras mening. Man får två eller tre skeptiiker på sej direkt.
Så nej tack….

""Jag ger inte skeptikerna min energi mer"" Står det som rubrik.
Känns som du gör det med denna rubrik…
Något som man vill i från..Drar man sig undan…Tycker jag..Dålig energi vill man inte ha.
Hur tänker du här???
15 Jag skriver inte - jag skrattar åt deras barsnligheter - det roar mig och ger mig mer kredit på min kvarn att jag aggerar rätt att inte debatera med dem
en vacker dag ids jag nog inte ens gå in och se vad de bökar runt med!
Det tråkiga är att deras rajlerande gör ju att man tar inget på allvar som de diskuterar oavset ämne - De mister liksom sin kredibilitet i att vara sanningsenliga!

#16. Vi tacklar den negativa energin olika.
Webbsmurfen - den var bra "låt dom sitta och tjura så stör dom inte"
Tummen upp!!!
"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"
"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"
"Don't be normal, stay paranormal"
#15 Lojna, här inne behöver vi inte ha språkpoliser.
Vi har flera moderatorer och anser någon av oss att en tråd har "fel" rubriksättning rättar vi till den.
Har Du problem med vilka rubriker människor sätter på sina trådar vill jag vänligt men bestämt uppmana dig till att hålla det för dig själv.
//Hellas
Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/
17 Ja så kan det vara - 

Hejjja, Jane 

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus
Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!