Spiritualism iFokus

Spiritualism

Etikettoff-topic
Läst 986 ggr
Hellas
0

Lördag

Lördag, slappardag, kanske handlardag eller städdag, ja aktiviteterna kan vara många.
Några åker ut på sjön och åker skridskor eller kanske upp i backen för att ta ut svängarna på ett par slalomskidor.

Själv sitter jag nybadad från igårkväll och kan konstatera att det faktiskt var riktigt skönt med en uppvärmt bubbelkar utomhus.
Vi satt nog i 1 och en halv timme och njöt i det varma vattnet unter natthimlens valv.
Om jag vill ha en egen….nja, hade vi inte sommarpolen så skulle jag nog överväga saken men jag tror det räcker med det vi idag har.
Dessutom är det en kostnad, inte bara i inköp och design av omgivning för att få det fint runtomkring.
Det kostar försås lite i uppvärmning eftersom man aldrig stänger av den.

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Elpida
0

Det lät underbart Hellas, under himlavalvetGlad.

Ska snart iväg och titta på fotboll, sedan blir det något i magen innan jag har zumbapass. Kvällen blir lugn och städad, måste plocka över maten från gamla till nya frysen och även passa på att inviga min nya spis med att laga något gottSkrattande.

Ha det bäst!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Kerstina-61
1

Hej allihop!
Nu är jag med i matchen igen efter jag haft inloggningsproblem här.
Tack helena att du kunde hjälpa mig tillbax in här Kyss

Ska nu fixa mat här..blir fläskfilé med gorgonzolasås och pommes duchesse Tungan ute

Helena, det där med bubbelbad ute, det verkar urmysigt!! Glad

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

Hellas
0

Skönt att ha dig tillbaka Snäckan <3!

Idag har min make och jag varit till örebro och spenderat lite tid på de få reavaror som fortfarande finns.
oj så man kan fynda om man har rackarns tur och det hade både jag och min man.

Jag hittade en snygg, tidlös, lite kortare vinterkappa i ull som hade kostat över 1500:- men var nu nedsatt till…..300:-.
Det var ju bara att slå till Skrattande.

Nu ska vi äta hemmagjord Pizza, vi äter nstan aldrig pizza så när det väl blir av är det nästan fest Tungan ute

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/