Jag tror jag är "botad"
Från allt vad andevärlden heter 
Med botad så menar jag att jag är 100% säker på att "han" har övergett mig, och att de vanliga andarna visar mig respekt 
Jag känner mig ganska trygg och säker just nu. Jag var tydligen ganska stark enligt choklad som tonade in mig.
Betyder detta att jag är redo att vidarutveckla mig, eller skall jag bara låta det hela bero???
Tänkte fråga er vad ni hade gjort i mitt läge, men kom på att ni inte kan svara på det då jag gissar att ni inte varit med om det jag upplevt med en Demon som sagt att den aldrig kommer överge mig för allt på jorden.
De negativa upplevelser jag varit med om vill jag aldrig någonsin uppleva igen. Jag vet vilket enkelt mål man är om man har med fel energier att göra, och hur hjälplös och sårbar man är.
Så länge man har psyket under kontroll så är man en vinnare, men det är bara en tidsfråga innan psyket pajjar, vilket det gjorde för mig.
Jag kommer aldrig att glömma er 40-50 pers som hjälpte mig mot "han. Det tog ca två år att besegra "han".
Nu vill jag kunna hjälpa andra människor med det jag kan och kan lära mig.
Jag vet ine varför jag har sett de saker jag sett (förutom "han"), men så här efteråt så vet jag inte om jag skall vara tacksam för det jag sett (förutom "han").
Hoppas ni förstår varför jag är så tacksam för all hjälp, och varför jag vill kunna hjälpa andra.
Jag testade att ge healing, men jag lugnade ned mig då jag insåg att jag gjorde fel. Jag läste av personernas krämpor vilket inte var mitt syfte.
Snälla, försök förstå min situation och ge mig råd vad jag skall göra. Helt klart så är jag medial på mitt sätt och jag vill kunna nyttja det till godo.
Johan
Vilken härlig läsning som ljuv musik i min öron
Det märks att du vuxit jätte mycket av denna upplevelse och mitt råd till dig ta ett sabbatsår - time oute!
Njut nu av att bara vara du - bli starkare och lev i allt nytt som kommer hända er under året, bröllop etc…
När det är dags utveckladig (för dit kommer du så småningom) så kommer du veta- fast just nu sammla kraft och bara njut!
Kram Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"

Härliga nyheter Woozy! Äntligen frid 
Jag håller med Jane om att du borde ta det lugnt ett tag. Stanna upp, lukta på blommorna och njut av livet 

Jag får väl göra en Ferdinand då 
japp 
Underbart Woozy att du funnit friden och är fri från mörkrets makter. Vandra med ljuset inom dig och du kommer att ledas rätt 
Tack

Jag kan bara hålla med Jane, du har vuxit enormt i din personliga utveckling. Visst ska du göra en Ferdinand, när du känner dig redo kan du väl be dina vänner på andra sidan att ge dig en fingervisning om vad som är din fortsatta väg?
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Ska ha det i åtanke 
Så härlig läsning Woozy, jätteskönt att Du idag känner att allt fungerar bra.
Jag tror också att det nu kan vara tid för eftertanke och personlig vila.
Det är ocksp medialt arbete men på att lite annorlunda sätt som många tyvärr glömmer bort.
När det är dags kommer Du stå redo och veta i ditt hjärta att du står redo.
//Hellas
Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/
Tack