Spiritualism iFokus

Spiritualism

Etiketter: artikelmeditation
Läst 1537 ggr
Elpida
1

Oväntat besök...

Härom dagen satte jag mig och skulle meditera en stund innan jag skulle hämta dottern. Hade lite att fundera på.  Jag hade bara 20 min på mig så jag bestämde mig för att besöka mitt inre rum i meditationen. Jag gick in och satte mig och tänkte att den här stunden ska jag ha för mig själv, inte kalla på min guide eller någon annan.

När jag sitter där så knackar det på dörren!Förvånad (Fortfarande i mitt inre rum..) Vad gör man? Inte kan man låta någon stå och vänta så jag gick och öppnade. In kom en kvinna och en man. Kvinnan hade långt, tjockt och grått hår och mannen var oxå gråhårig och ganska långhårig. Båda var klädda i kaftanliknande kläder. När jag tittar på dem förstår jag att det är mina föräldrar… Så kändes det iallafall. Föräldrar från ett annat liv, inte detta, och jag blev så himla glad. Det behövdes inga ord, vi bara satte oss i en hög och jag lade huvudet i kvinnans knä och hon strök mig över håret. Mannen kallade mig sin flicka och strök mig på armen. De ville bara tala om att de såg hur jag kämpade, att de alltid fanns i närheten, att jag aldrig är ensam. Det kändes så fantastiskt trösterikt och jag var så fylld av frid när de gick.

Det enda jag undrar lite över nu är om det verkligen var föräldrar, eller om det kan ha varit guider? Kan man få besök från "urföräldrar"?

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

• Redigerat 2020-09-10 13:59 av Niklas
Jane-Lyzell
0

Oj så fint blir rörd av din berättelse i hjärtat så bra ennergier i det du upplevt - ta till dig det som du känner stämmer bra - det kom ju för din skullKyss

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

ellen1960
0

Hørtes ut som en vidundeerlig meditasjon

[NeferNefer]
0

Klart man kan få besök av sina urföräldrar, jag har själv mött en urmoder från riktigt långt tillbaka i en meditation, och hon har följt mig sen dess. Grattis till din vackra upplevelse!

Hellas
0

Så fint, jag blir också så rörd, dessa möten är så starka och kärleksfulla och jag tror att den känsla du hade ska du ta till dig.
Lita på att det du kände är rätt Kyss

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

stina63
0

Elpida så fint härligt. Vilket fint möte sitta där mediera mitt i allt så knackar de på dörren. Lita på din känslor att det var din föräldrar i en annan tid och rum.
Mycket spännande och kärleksfullt möte de du var med om.

Kyss

Kerstina-61
0

Vilken fin berättelse, Elpida!
Säger som flera andra, lita på din egen känsla Glad
Kram!

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

[skymningsaga]
0

Oh så underbart. kärleken och hemma känslan.

Jag tror du finner svaret inombords om du ställer frågan rakt ut till dig själv. Det är något jag brukar göra. Och får lika snabbt ett svar.

helt underbart.

Elpida
0

Tack fina ni för svar.Kyss Ja, det var verkligen kärleksfullt och det kändes verkligen som mina föräldrar, jag är tacksam att de kom och knackade på!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Tuva-C
0

Vilken fin berättelse, blir som alla andra väldigt rörd. :)

Stahra
0

Så vackert! :)