Spiritualism iFokus

Spiritualism

Etikettvägledning
Läst 1134 ggr
[skymningsaga]
0

En man springer omkring

Igår kväll började jag ovanligt nog känna mig rädd och osäker. Och började känna "någon kommer" "någon kommer".

Innan jag ska lägga mig så är jag så orolig att jag måste kolla handtagen och toalettdörren konstigt nog. Och undrar lite för mig själv vems känslor jag tar in.

När jag lagt mig ner så tänker jag att jag ska försöka få kontakt med min huvudguide( Är nybörjade så någon jättestor kontakt har jag inte känt än men vill känna och ha bättre kontakt)

Kommer halvägs för sen är det en ung man som kommer inrusande och verkar som om han blir chockad när han stöter till mig och det blixtrar lite halvt grönt innanför ögonen och hela jag blir yr. ( vilket jag kommer ihåg sen tidig ålder också hänt)

Sen springer mannen ut igen. Han verkade helt vilsen och orolig och rädd.

Jag som ny på allt som börjar öppna sig tydligt för mig. Vet inte hur jag ska bli av med yrseln. Så vialuserar en dörr som ajg låser men samtidigt känns inte det rätt så försöker med ett ljus som omringar mig och väl där är jag så trött att jag somnar.

Som sagt jag är under utveckling men jag känner mig som ett kokko oftast haha.

Vad ska man göra när man hamnar i dessa situationer? Vad är det som händer när någon kommer nära och man blir yr? Och hur skyddar man sig? Och sen en ytterligare fråga haha. Vad är detta för typ av ande. För förstår inte skillnaden. Man läser om jordbundna andar men vad innebär detta?

Att få svar på detta hade hjälpt grymt mycket. haha för är helt vilsenGlad

Jane-Lyzell
0

Hmm - Jo detta känner jag igen  ifrån när jag själv började söka en medveten inre kontakt med mina ande vänner och du gör det klasiska felet - "Ligger ned" inan du ska sova- och söker kontakt!

Alla andlig kontakt bör göras Sittandes så du har en rak linje- till universum!

Horisontel betyder just det- och du hamnade troligen i en pararellvärld med den unge mannen. och därav din yrsel med!

Så söker du kontakt med din ledare sitt upp - så slipper du dessa upplevelser som du hadde!Flört

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Jane-Lyzell
0

Vad ska man göra när man hamnar i dessa situationer?

Be dina andevänner ta dig tillbaks - be till gud kan hjälpa med om man har mycket rädslor

Vad är det som händer när någon kommer nära och man blir yr?

Läs inlägget i inlägget åvan- sen finns det en annan aspekt som jag kallar "Barnsjukdommar" i mediumskap- det är när våra ande vänner kommer nära och vi själva inte är vana av deras höga vibbration och det ger dessa "barnsjukdommar" symtom tills vi vant oss vid dem och då kommer du känna mindre och mindre!

Och hur skyddar man sig?

Hmm- varför tror du du är oskyddad? och vad ska du skydda dig emot??

Och sen en ytterligare fråga haha. Vad är detta för typ av ande. För förstår inte skillnaden.

se svaret i förra inlägget

Man läser om jordbundna andar men vad innebär detta?

en ande som valt stanna kvar i vår fysiska värld lite längre av någon anledning!

[skymningsaga]
1

Tack så mycket jane för kanonbra svar. Har oftast tänkt tanken att sitta men sen är det andra som talar för att man ska välja det som känns bäst. Men då ska jag välja denna sittandeställning.

Med skydda sig så tänkte jag mer om man behövde det eller ej. Och om man skulle göra på något specifikt sätt.

Men tack det var exakt det jag ville veta. Skönt att äntligen få lite svar och tipsGlad

Jane-Lyzell
0

3 VarsegooGlad

det där med beskydd är ju att tro man inte skulle vara beskyddad!?

Men känner man att man behöver det räckert det med att be om det- lungt och en gång till sin ledare eller gud eller vad man nu tror på!

Förmycket beskyddar ceremonier - gör att din rädsla lyser igenom och det är som att skicka ut en röd flagga till alla rädda andar - och säga "här är jag - en rädd liten människa"

Så lugn o trygg i sig själv är bäst - därför andlig och personlig utveckling bör gå hand i hand med den mediala!

Lycka till!