Spiritualism iFokus

Spiritualism

Etikettmedialitet
Läst 955 ggr
jaerven
0

Får medium egna länkar?

Jag var på en cirkel där deltagarna länkade till varandra. D.v.s en deltagare ställde sig framför gruppen och tog ner en länk som någon skulle känna igen. När deltagare A hade tagit en länk till deltagare B, så gick deltagare B upp och fick en länk till deltagare A.

Då började jag fundera om det aldrig händer att man i en sådan situation får en länk till sig själv, och i så fall varför inte? Jag frågade efter övningen vad de andra trodde, och en av deltagarna hade någon gång fått en länk som inte "landade", som hon efteråt undrat om den inte var till henne själv.

Vad är era upplevelser och tankar om detta?

Jane-Lyzell
0

Som medium för medlar du till andra - inte dig själv i dessa situaltioner- är min åsikt!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

millam
0

Nu är jag inte van, men man ber ju innan länkningen att få en länk till antingen en specifik person, eller nån i en grupp, beror på hur övningen är tänkt att vara..

Jag har aldrig varit med om att nån fått en länk till sig själv i såna sammanhang.

Hellas
1

Jag håller med Jane och Millam!

Andevärlden vet vad det är för typ av arbete som ska utföras, det talar man tydligt om innan man påbörjar sin länkning.

Jag har heller aldrig fått en länk till mig själv i sådan situation. Skulle någon av mina nära och kära komma är det för att hjälpa mig i mitt arbete och inte för att samtala med mig.

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

[Lady-Oona]
0

Kan bara hålla med förgående talar…

jaerven
0

Det tyder ju på en betydligt bättre diciplin på de andar som kommer till länkningar, än de andar man ser exempel på i Det okända.